Fakta om udbudet
Udbyder
DIN Forsyning A/S
Pleje af grønne områder og vintertjeneste (DIN Forsyning A/S)
DIN Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Ulvsundvej 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Pia Blæsbjerg (på vegne af ordregiver))
E-mail: pia.blaesbjerg@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.d-s-r.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Del II: Genstand
Pleje af grønne områder og vintertjeneste (DIN Forsyning A/S)
Pleje af grønne områder og vintertjeneste på lokationer under DIN Forsyning A/S - primært i Varde og Esbjerg - lokationer mv. fremgår af udbudsmaterialet.
Pleje af grønne områder og vintertjeneste (DIN Forsyning A/S)
Varde og Esbjerg Kommuner.
Tilbudsgiver (økonomisk aktør) skal via CTM-systemet (se punkt VI.3) Yderligere oplysninger) fremsende det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148 nævnte forhold. En økonomisk aktør, der deltager alene og ikke baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde udvælgelseskriterierne, skal kun udfylde ét ESPD. En økonomisk aktør, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere andre enheders kapacitet, skal sikre, at ordregiver modtager vedkommendes eget ESPD sammen med et separat ESPD med de relevante oplysninger for hver af de enheder, som denne baserer sig på. Når grupper af økonomiske aktører, herunder midlertidige sammenslutninger, deltager i udbudsproceduren sammen, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes et særskilt ESDP med de oplysninger, der kræves i del II-V.
ESPD dokumentet som vedhæftes tilbuddet afgives ved at udfylde følgende punkter i ESPDen:
— Del IIA: Oplysninger om den økonomiske aktør,
— Del IIB: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter,
— Del IIC: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet,
— Del IIIA: Grunde vedrørende straffedomme,
— Del IIIB: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger,
— Del IIIC: Grunde, der vedrører insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet,
— Del IVB: Økonomisk og finansiel formåen.
Under punktet ”Samlet årsomsætning” indskrives den økonomiske aktørs samlede årsomsætning i seneste afsluttede regnskabsår. Under ”Øvrige økonomiske og finansielle krav” indskrives den økonomiske aktørs egenkapital og soliditetsgrad i seneste afsluttede regnskabsår.
— Del IVC: Teknisk og faglig formåen.
Under punktet ”For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførsel af tjenesteydelser af den anførte type” indskrives referenceliste med op til 5 af de betydeligste leveringer af tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af: Beskrivelse (opgave- og ydelsesbeskrivelse), Beløb (kontraktsum pr. år), Dato (startdato samt slutdato, hvis kendt) og Modtagere (myndighedens/ virksomhedens navn).
Bemærk at den konkrete besvarelse kan fordre, at flere felter skal udfyldes. Følg anvisningerne i eESPD'en.
EESPD vil være at finde som en særskilt xml-fil under udbudsmaterialet i CTM systemet. Bemærk, at filen ikke skal åbnes. Den skal i stedet gemmes på et lokalt drev på din computer. Filen indlæses derefter i Europa Kommissionens elektroniske ESPD-system på internetadressen https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome Når det ønskede sprog er valgt i systemet, vælger du »Jeg er en økonomisk aktør« og »Importere ESPD«. I en korrekt indlæst fil vil felterne under »Indkøberens identitet« og »Oplysninger om udbudsproceduren« være udfyldt af ordregiver. Du kan læse mere om udfyldelsen af eESPD som tilbudsgiver i kapitel 3 i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning ”ESPD – Sådan virker det” på http://www.kfst.dk/Offentlig-konkurrence/Udbud/Vejledninger
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser og mindre optioner i form af mindre lokationer. Disse fremgår af udbudsmaterialet som tilkøbsydelser.
Delaftale 1
Esbjerg og Varde Kommuner.
Se delkontrakt nr "Generelt".
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser og mindre optioner i form af mindre lokationer. Disse fremgår af udbudsmaterialet som tilkøbsydelser.
Delaftale 2
Esbjerg og Varde Kommuner.
Se delkontrakt nr "Generelt".
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser og mindre optioner i form af mindre lokationer. Disse fremgår af udbudsmaterialet som tilkøbsydelser.
Delaftale 3
Varde og Esbjerg Kommuner.
Se delkontrakt nr "Generelt".
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser og mindre optioner i form af mindre lokationer. Disse fremgår af udbudsmaterialet som tilkøbsydelser.
Delaftale 4
Varde og Esbjerg Kommuner.
Se delkontrakt nr "Generelt".
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser og mindre optioner i form af mindre lokationer. Disse fremgår af udbudsmaterialet som tilkøbsydelser.
Delaftale 5
Varde og Esbjerg Kommuner.
Se delkontrakt nr "Generelt".
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser og mindre optioner i form af mindre lokationer. Disse fremgår af udbudsmaterialet som tilkøbsydelser.
Delaftale 6
Varde og Esbjerg Kommuner.
Se delkontraktnr "Generelt".
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser og mindre optioner i form af mindre lokationer. Disse fremgår af udbudsmaterialet som tilkøbsydelser.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Pleje af grønne områder og vintertjeneste (DIN Forsyning A/S)
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1
Esbjerg V
6710
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2
Viborg
8800
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3
Esbjerg V
6710
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4
Fredericia
7000
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 6
Beringvej 19
Hasselager
8361
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Delaftale "generelt" er blot en overordnet struktur for samling af dokumenter - intet at tildele.
Delaftale 5 annulleres, da ordregiver ikke vil gøre brug af de indkomne tilbud for nærværende.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 2.6.2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk