Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=212800&B=EVENEX
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=212800&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Vindere
Entreprise 1 - klasse 1 ruter
(27.09.2018)
Vagn Nielsen ApS
Glarmestervænget 13
4700 Næstved
Entreprise 2 - rute 11
(27.09.2018)
Palmevang Transport
syvhøjvej 1
4262 sandved
Entreprise 3 - rute 12
(27.09.2018)
Frede Andersen & Søn
Uglehøjvej 2
4700 Næstved
Entreprise 4 - rute 13
(27.09.2018)
Keld Hansen & søn
Militærvej 20
4700 Næstved
Vintertjeneste med lastbiler i Næstved Kommune
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189625
Rådmandshaven 20
Næstved
4700
Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Lysfelt
Telefon: +45 55885461
E-mail: lilys@naestved.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Vintertjeneste med lastbiler i Næstved Kommune
Vintertjeneste med lastbiler i Næstved Kommune.
Vintertjeneste med lastbiler i Næstved Kommune
Næstved kommune.
Vintertjeneste med lastbiler i Næstved Kommune.
Entreprise 1 - klasse 1 ruter
Næstved Kommune.
Rute 1, 2, 3, 4.
Entreprise 2 - rute 11
Næstved Kommune.
Rute 11.
Entreprise 3 - rute 12
Næstved Kommune.
Rute 12.
Entreprise 4 - rute 13
Næstved Kommune.
Rute 13.
Entreprisen 5 - rute 16
Næstved Kommune.
Rute 16.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ingen krav til økonomisk og finansiel formåen i nærværende udbud.
Tilbudsgiver skal oplyse Færdselsstyrelsens ID-nummer samt antal ”Tilladelser til gods-kørsel”.
For tilbud på kørsel med lastbil gælder, at tilbudsgiver skal være godkendt af Færdselsstyrelsen til gods-kørsel.
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk