Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/86675117.aspx
Udbyder
Haderslev Kommune
Vindere
Valgt firma
(18.10.2018)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 02-07-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-07-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 02-07-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-07-2018
Time: 12:00
Tømning af rendestensbrønde i Haderslev Kommune
Haderslev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189757
Gåskærgade 26 -28
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Majbritt Laurine Frødstrup
Telefon: +45 74340149
E-mail: mare@haderslev.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86675117.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.haderslev.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86675117.aspx
Del II: Genstand
Tømning af rendestensbrønde i Haderslev Kommune
Udbuddet vedrører tømning af rendestensbrønde i Haderslev Kommune.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver, der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. punkt. 7 og opfylder eventuelle minimumskrav, kan afgive tilbud.
Den udbudte opgave omfatter.
Tømning af rendestensbrønde og tørbrønde på gader, veje, pladser og offentlige parkeringspladser i byzoner (Indenfor byzonetavler) samt i mindre samfund udenfor byzonetavler og i industrikvarterer. Der kan forekomme rendestensbrønde i ubefæstede arealer.
Tilkald til akut tømning af brønde. Tømninger uden for byer er akuttømninger, uanset om brøndene er registreret eller ej.
Spuling af rørledninger og underføringer som regningsarbejde på timebasis.
Der skal forventes ca. 150 udkald pr år til akuttømninger og tømninger i åbent land.
Haderslev Kommune har option på at forlænge kontrakten med 2 x 12 måneder på uændrede vilkår. Kontrakten er tilsvarende uopsigelig for begge parter i forlængelsesperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk