Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=kquarxmebz
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=kquarxmebz
Udbyder
Fanø Vand A/S
Vindere
Valgt firma
(13.09.2018)
Nordby Renovation I/S
Niels Sørensen Vej 12, Nordby
6720 Fanø
Tømning af bundfældningstanke i Fanø Kommune 2019-2024
Fanø Vand A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
3251360
Stadionvej 11a, Nordby
Fanø
6720
Danmark
Kontaktperson: Susanne V. Brøner
Telefon: +45 24450088
E-mail: sb@fanoevand.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://fanoevand.dk/
Del II: Genstand
Tømning af bundfældningstanke i Fanø Kommune 2019-2024
Tømning af bundfældningstanke i sommerhusområder ved brug af KSA-system. Slambehandling er ikke indeholdt i tjenesteydelsen. Der er tale om årlig tømning af 2 170 septiktanke og 830 køkkentanke.
Fanø.
Udbuddet gennemføres som et offentlig udbud jf. forsyningsvirksomhedsdirektivet artikel 45. (Europa-Parlamentets og rådets Direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og om ophævelse af direktiv 2004/17/EF).
Udbuddet gennemføres med følgende hovedaktiviteter:
1) Annoncering af udbud;
2) Tilbudsgivere afgiver tilbud;
3) Tilbudsevaluering;
4) Én af tilbudsgiverne tildeles kontakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Sikkerhedsstillelse udgør 25% af det første hele års entreprisesum ekskl. moms.
AB92 + tillæg til AB92 jf. udbudsmaterialet.
Overdragelse til underentreprenør kan kun ske ved Fanø Vand A /S's godkendelse.
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2023.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud.
— Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. lovens § 7,stk. 1,
— Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/