Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Kontrakt om levering af vaskeriydelser til Region Syddanmark
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Karsten Kirkegaard
Telefon: +45 29201909
E-mail: kk@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af vaskeriydelser til Region Syddanmark
De udbudte delkontrakter omhandler vaskeriydelser inkl. vask, leje, vedligehold og distribution af linned- og beklædningsartikler til Region Syddanmarks sygehuse.
De udbudte delkontrakter indeholder desuden option på levering via uniformsautomater og uniformsbutikker inkl. service. Derudover indeholder de udbudte delkontrakter optioner på tilkøb og fravalg af serviceydelser forbundet med de udbudte vaskeriydelser af linned- og beklædningsartikler.
Omfang og volumen af de 3 udbudte delkontrakter er udførligt beskrevet i udbudsmaterialet.
Odense Universitetshospital, Sygehus Lillebælt og tilknyttede psykiatriske afdelinger
Udbuddet vedrører indkøb af vaskeriydelser inkl. linned- og beklædningsartikler til Odense Universitetshospital i Odense, Svendborg og Nyborg inkl. regionens psykiatriske afdelinger i Odense og Svendborg samt i Kolding, Vejle og Middelfart inkl. regionens psykiatriske afdelinger i Vejle og Middelfart.
Ordregiver har under denne delkontrakt:
- Option på tilkøb af yderligere vaskeriydelser inkl. levering via uniformsautomater/butikker og logo på personalebeklædning,
- Option på fravalg af vaskeriydelser på patientbeklædning.
Den udbudte aftale indeholder elementer af både en rammeaftale og en offentlig kontrakt i henhold til Udbudslovens § 24, nr. 24 og 30.
Sydvestjysk Sygehus og tilknyttet psykiatrisk afdeling
Udbuddet vedrører indkøb af vaskeriydelser inkl. linned- og beklædningsartikler til Sydvestjysk Sygehus i Esbjerg, Grindsted og Brørup inkl. regionens psykiatriske afdeling i Esbjerg.
Ordregiver har under denne delkontrakt:
- Option på tilkøb af yderligere vaskeriydelser inkl. levering via uniformsautomater/butikker og logo på personalebeklædning,
- Option på fravalg af vaskeriydelser på patientbeklædning.
Den udbudte aftale indeholder elementer af både en rammeaftale og en offentlig kontrakt i henhold til Udbudslovens § 24, nr. 24 og 30.
Sygehus Sønderjylland og tilknyttet psykiatrisk afdeling
Udbuddet vedrører indkøb af vaskeriydelser inkl. linned- og beklædningsartikler til Sygehus
Sønderjylland i Aabenraa, Sønderborg og Tønder inkl. regionens psykiatriske afdeling i Aabenraa.
Ordregiver har under denne delkontrakt:
- Option på tilkøb af yderligere vaskeriydelser inkl. levering via uniformsautomater/butikker og logo på personalebeklædning,
- Option på fravalg af vaskeriydelser på patientbeklædning.
Den udbudte aftale indeholder elementer af både en rammeaftale og en offentlig
Kontrakt i henhold til Udbudslovens § 24, nr. 24 og 30.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Odense Universitetshospital, Sygehus Lillebælt og tilknyttede psykiatriske afdelinger
Del V: Kontrakttildeling
Sydvestjysk Sygehus og tilknyttet psykiatrisk afdeling
Del V: Kontrakttildeling
Sygehus Sønderjylland og tilknyttet psykiatrisk afdeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har valgt af annullere udbuddet af vaskeriydelser til sine Sygehusdriftsenheder af følgende grunde:
- Der har været fejl og uklarheder i de offentliggjorte kravspecifikationer for de udbudte personalebeklædningsartikler
Ordregiver vil snarest muligt igangsætte en ny udbudsproces for vaskeriydelser til sygehusdriftsenhederne i Region Syddanmark
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/