Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbud af fortovsrenholdelse på Vesterbro samt dele af Nørrebro og Amager (Tilbudsfasen)
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Tuana Shuan
E-mail: eb1r@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79370913.aspx
Del II: Genstand
Udbud af fortovsrenholdelse på Vesterbro samt dele af Nørrebro og Amager (Tilbudsfasen)
Udbuddet omfatter renhold af fortove, hovedsageligt på Vesterbro i København, under Københavns Kommunes fortovsordning. Udover fortovene på Vesterbro vil udbuddet omfatte udvalgte fortove på Nørrebro og Amager.
Arbejdet omfatter renhold af fortove, hovedsageligt på Vesterbro i København, under Københavns Kommunes fortovsordning. Udover fortovene på Vesterbro vil arbejdet omfatte udvalgte fortove på Nørrebro og Amager.
Fortovsordningen er en politisk besluttet renholdsordning, hvor fortovene på udvalgte gader og veje renholdes for grundejers regning. Gaderne og vejene er politisk udvalgte på et fagligt grundlag, og opdelt i A- og B-gader, afhængigt af en forventning omkring affaldsmængde. Det antages at A-gader vil have en højere mængde affald liggende end B-gader.
Fortovsordningen har hjemmel i Lov om Offentlig Vej § 64 og § 72.
Grundejere, hvis ejendomme er omfattet af fortovsordningen, har mulighed for at søge dispensation fra fortovsordningen, hvilket betyder at mængden af fortove, som skal renholdes af vindende Tilbudsgiver, reguleres, ligesom prisen reguleres på baggrund af mængden affortove.
Ordregiver ønsker at indgå kontrakt om fortovsrenhold på Vesterbro og dele af Nørrebro og Amager med én leverandør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af fortovsrenholdelse på Vesterbro samt dele af Nørrebro og Amager (Tilbudsfasen)
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk