Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/88556682.aspx
Udbyder
Fors A/S
Opdateringer
Udbuddet annulleres grundet fejl i udbudsmaterialet.
I udbuddet er fejlagtigt beskrevet, at de angivne mængder er for 2 år. Dette kan have haft betydning for andres interesse i at byde.
Derudover er prisen angivet til at vægte 50%, mens de øvrige kriterier er angivet til at vægte 40%, i alt 90%, og det kan derfor ikke ´lade sig gøre at sammenligne tilbuddene på en måde som samtidig er ligebehandlende og gennemsigtig.
Tanktømning
Fors A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33032838
Tåstrup Møllevej 5
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Rasmus Wagner
Telefon: +45 70202066
E-mail: rwa@fors.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/88556682.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fors.dk/
Del II: Genstand
Udbud af tanktømning
Fors A/S udbyder på vegne af Fors Spildevand Lejre A/S, Fors Spildevand Holbæk A/S og Fors Spildevand Roskilde A/S tanktømning, herunder transport af slam, aflæsning og rapportering.
Der påregnes indgået en aftale for en periode på 2 år med option på for yderligere 2 x 1 års forlængelse, efter Ordregiver's anmodning for hver delkontrakt.
Opgaven omfatter:
— Tømning af bundfældningstanke på private og offentlige ejendomme under Ordregivers obligatoriske tømningsordning,
— Tømning af samletanke på private ejendomme under Ordregivers obligatoriske tømningsordning.
Driftsopgaven omfatter yderligere indmelding af gennemførte tømninger, fejlregistreringer samt lokalisering og tilstand af tankanlæggene til Ordregiver. Registreringer foretages via det elektroniske registreringssystem EnviTrix med slammodul og EnviTrix Bil.
Opgaven omfatter ligeledes ydelser til rapportering, administration og kommunikation med borgere, tankejere, ordregiver og den lokale miljømyndighed.
Opgaven omfatter også ekstra tømninger ved udkald såfremt dette er angivet i kontrakten.
Entreprenøren skal selv erhverve sig alt nødvendigt hardware og software som er nødvendige til indrapportering til EnviTrix fra entreprenørens biler. Indrapporteringen skal ske i forbindelse med tømningen via Softwareprogrammet EnviTrix bil. Bemærk at EnviTrix Bil forudsætter at der er installeret mobilt bredbånd i bilen, og abonnementer til mobilt bredbånd skal ligeledes afholdes af entreprenøren.
Kontrakt indgås for 2 år med mulighed for 2 x 1 års forlængelse
2 x 1 års option på forlængelse af kontrakt
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk