Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/89921895.aspx
Udbyder
Tønder Forsyning A/S
Vindere
Valgt firma
(16.11.2018)
LMJ A/S
Finlandsvej 22
7100 Vejle
Spuling og tv for Tønder Forsyning A/S
Tønder Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
32065813
Håndværkervej 4
Bredebro
6262
Danmark
Kontaktperson: Flemming Oltmann
Telefon: +45 88437548
E-mail: flo@tonfor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/89921895.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.toender-forsyning.dk/KONTAKT.aspx
Del II: Genstand
Udbud af spuling og tv for Tønder Forsyning A/S
Tønder Spildevand A/S udbyder hermed køb af spuling og tv inspektion for drift og vedligeholdelses opgaver inden for kloak. Opgaven udbydes som 2 opgaver, en til tv og spul og en til spuling og oprensning, der kan bydes på begge opgaver samlet eller på kun på en af opgaverne. Der indgås kontrakt på 2 år med mulighed for forlængelse i 2 år.
- Del opgave 1: tv og spul af regn og spildevandsledninger,
- Del opgave 2: spuling og oprensning af regn og spildevandsledninger mm.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Tilbuddene åbnes via Mercell.
Tilbuddene kan ikke åbnes før det angivende tidspunkt.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk