Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/90837515.aspx
Udbyder
Sweco Danmark A/S
Grønne områder og belægninger i Odder Kommune - 2018
Sweco Danmark A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
48233511
Granskoven 8
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Henrik Kubel
Telefon: +45 43484461
E-mail: henrik.kubel@sweco.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/90837515.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sweco.dk/
48233511
Granskoven 8
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Henrik Kubel
E-mail: henrik.kubel@sweco.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sweco.dk
Del II: Genstand
Odsherred Kommune, Udbud 2018, Udbud af Grønne områder og belægninger
Udbud af pleje og vedligehold af grønne områder, renhold af inventar samt mindre brolægningopgaver og vedligehold af grusveje.
Odsherred Kommune.
Udbud af pleje og vedligehold af grønne områder, renhold af inventar samt mindre brolægningopgaver og vedligehold af grusveje.
2 x 1 år.
2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal give fuld oplysning om firmanavn, registreringsnummer i fagligt register, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPD afsnit II: "Oplysninger om den økonomiske aktør".
Kontrakten indeholder krav vedrørende etik og socialt ansvar.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der forventes genudbud om 4-6 år af nærværende kontrakt.
Dette afhænger af anvendelse af option vedr. forlængelse.
Sammen med tlbuddet skal der medsendes en udfyldt og underskrevet ESPD. Der skal udfylde del II A og B, del III del IV a, saml del VI.
Generel vejledning vedrørende ESPD kan findes her https://www.kfst.dk/nyheder/kfst/ok-nyheder/2017/ny-udgave-af-espd-og-ny-vejledning-fra-konkurrence-og-forbrugerstyrelsen/
Det samlede udbudsmateriale downloades fra www.mercell.com og gemmes lokalt på computeren hos tilbudsgiver. Herefter kan der åbnes en online formular på denne adresse: https://ec.europa.eu/tools/espd
ESPD udfyldes jfr. bestemmelser i BUT.
Ordregiver afgiver ikke kontrolbud.
Entreprisen indeholder ikke virksomhedsoverdragelse. I nærværende sag har Ordregiver vurderet, at der ikke overdrages materielle aktiver og/eller medarbejdere. Spørgsmålet om virksomhedsoverdragelseslovens anvendelse vil dog bero på den kommende entreprenørs tilrettelæggelse og bemanding af opgaven, og Ordregiver kan ikke gøres ansvarlig herfor.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud" LBK nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer.
Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk