Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=219721&B=ENVIDAN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=219721&B=ENVIDAN
Udbyder
Brønderslev Forsyning A/S
Vindere
Valgt firma
(07.12.2018)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense
Brønderslev - tømningsordningen
Brønderslev Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
31159431
Virksomhedsvej 20
Brønderslev
9700
Danmark
Kontaktperson: Camilla Rosenkrantz Schrold
Telefon: +45 87228582
E-mail: crs@envidan.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bronderslevforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/170064
Del II: Genstand
Brønderslev - Udbud af tømningsordningen
Udbuddet omhandler tømning af ca. 3 550 bundfældningstanke samt transport og håndtering af det septiske slam. Brønderslev Forsyning A/S bruger EnviTrix til håndtering af tømningsordningen. Kontrakten er gældende fra den 1.1.2019 og til den 31.12.2022. Herefter er der mulighed for forlængelse i 2 * 1 år.
Brønderslev kommune.
Udbuddet omhandler tømning af ca. 3 550 bundfældningstanke samt transport og håndtering af det septiske slam. Brønderslev Forsyning A/S bruger EnviTrix til håndtering af tømningsordningen. Kontrakten er gældende fra den 1.1.2019 og til den 31.12.2022. Herefter er der mulighed for forlængelse i 2 * 1 år.
2 * 1 år.
Forlængelse i 2 * 1 år.
Udbuddet omfatter tømning af ca. 3 550 bundfældningstanke, samt transport og håndtering af det septiske slam. Brønderslev anvender et elektronisk system til håndtering af tømningsordningen. Kontrakten skal være gældende fra 1.1.2019 til 31.12.22 med mulighed for 2 * 1 års forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udbudsmaterialet.
Se udbudsdokumenterne.
Del IV: Procedure
Elektronisk åbning.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
DK
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
2. pkt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk