Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/91721895.aspx
Udbyder
Odsherred Kommune
Renhold inkl. graffiti
Odsherred Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Nyvej 22
Højby
4573
Danmark
Kontaktperson: Anne Amalie Høegh-Guldberg Fenger
E-mail: aahfe@odsherred.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/91721895.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odsherred.dk/
Del II: Genstand
Kopi af Odsherred Kommune, udbud af renhold inkl. graffiti
Udbuddet omfatter Renhold inkl. graffiti i Odsherred Kommune.
Odsherred Kommune.
Udbuddet omfatter følgende hovedydelser:
— Fejning og renhold af befæstede og ubefæstede arealer,
— Bekæmpelse af ukrudt på befæstede arealer,
— Renhold og tømning af affaldskurve,
— Renhold af tavler, kantpæle, bænke og andet udstyr,
— Fjernelse af graffiti,
— Vedligehold af vejinventar,
— Fjernelse af tang,
— Op-/nedtagning af handicaprampe.
2 x 1 år.
2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal give fuld oplysning om firmanavn, registreringsnummer i fagligt register, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.
Tilbudsgiver skal give oplysninger om grunde vedrørende straffedomme, grunde, der vedrører skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger samt grunde, der vedrører interessekonflikter, konkurrencefordrejning og urigtige oplysninger.
Bemærk: Tilbudsgivere, der er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund i udbudslovens § 135-§ 136 vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Tilsvarende vil tilbudsgivere, der er omfattet af en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137 blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Kontrakten indeholder krav vedrørende etik og socialt ansvar.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Sammen med tilbuddet skal der medsendes en udfyldt og underskrevet ESPD. Derskal udfylde del II A og B, del III del IV a, saml del VI.
Generel vejledning vedrørende ESPD kan findes her https://www.kfst.dk/nyheder/kfst/ok-nyheder/2017/ny-udgave-af-espd-og-ny-vejledning-fra-konkurrence-og-forbrugerstyrelsen/
Det samlede udbudsmateriale downloades fra www.mercell.dk og gemmes lokalt på computeren hos tilbudsgiver. Ordregiver afgiver ikke kontrolbud.
Entreprisen indeholder ikke virksomhedsoverdragelse.
ESPD udfyldes via www.mercell.dk
I nærværende sag har Ordregiver vurderet, at der ikke overdrages materielle aktiver og/eller medarbejdere. Spørgsmålet om virksomhedsoverdragelseslovens anvendelse vil dog bero på den kommende entreprenørs tilrettelæggelse og bemanding af opgaven, og Ordregiver kan ikke gøres ansvarlig herfor.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk