Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=222234&B=SEASNVE
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=222234&B=SEASNVE
Udbyder
Cerius A/S
Vindere
Delaftale 3 - 1/2019: Levering af 10 GWh, 1/2020: Levering af 10 GWh
(21.03.2019)
Ørsted Sales & Distribution A/S
Teknikerbyen 25
2830 Virum
Delaftale 1 - 4/2020: Levering af 60 GWh
(21.03.2019)
Dansk Energirådgivning
Glarmestervej 18B
8600 Silkeborg
Delaftale 4 - 3/2019: Levering af 45 GWh, 4/2019: Levering af 60 GWh
(21.03.2019)
SEAS-NVE Strømmen A/S
Hovedgaden 36
4520 Svinninge
Delaftale 2 - 2/2019: Levering af 20 GWh, 2/2020: Levering af 20 GWh, 3/2020: Levering af 45 GWh
(21.03.2019)
EWII Energi A/S
Kokbjerg 30
6000 Kolding
Lovpligtig Energi Rådgivning (LER) - vedrørende indberetningsberettigede energibesparelser
Cerius A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
28113285
Hovedgaden 36
Svinninge
4520
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Kinsbøl Kjær
Telefon: +45 59214218
E-mail: indkoeb@cerius.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.cerius.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/241140
Del II: Genstand
Lovpligtig Energi Rådgivning (LER) - vedrørende indberetningsberettigede energibesparelser
Vedrørende indberetningsberettigede energibesparelser.
Lovpligtig Energi Rådgivning (LER) - vedrørende indberetningsberettigede energibesparelser
Udbuddet omfatter indgåelse af 8 delaftaler om levering af indberetningsberettigede energibesparelser.
Den samlede udbudte mængde indberetningsberettigede energibesparelser er ca. 135 GWh for år 2019 og ca. 135 GWh for år 2020.
De 8 delaftaler varierer fra 10 GWh til 60 GWh som angivet nedenfor:
- Delaftale 1/2019: Levering af 10 GWh i 2019,
- Delaftale 2/2019: Levering af 20 GWh i 2019,
- Delaftale 3/2019: Levering af 45 GWh i 2019,
- Delaftale 4/2019: Levering af 60 GWh i 2019,
- Delaftale 1/2020: Levering af 10 GWh I 2020,
- Delaftale 2/2020: Levering af 20 GWh I 2020,
- Delaftale 3/2020: Levering af 45 GWh I 2020,
- Delaftale 4/2020: Levering af 60 GWh I 2020.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), glæder følgende friste for indgivelse af klager:
Klager over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har afgivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk