Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=223600&B=EWII-OLD
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=223600&B=EWII-OLD
Udbyder
Trefor Infrastruktur A/S
Vindere
Valgt firma
(31.01.2019)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Vedligehold af grønne områder og vintertjeneste
Trefor Infrastruktur A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
39 69 11 24
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Anita Schøtt Hauberg
Telefon: +45 51152548
E-mail: ancs@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/351020
20806397
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
E-mail: ancs@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
20806400
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
E-mail: ancs@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
17010131
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
E-mail: ancs@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
28297947
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
E-mail: ancs@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
27970036
Kokbjerg 30
Kolding
6000
Danmark
E-mail: ancs@trefor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.trefor.dk
Del II: Genstand
Vedligehold af grønne områder og vintertjeneste
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på vedligehold af grønne områder og vintertjeneste. Opgaverne består i gartnerisk drift og vedligeholdelse af grønne områder og andre udenoms arealer samt snerydning og glatførebekæmpelse. Opgaven omfatter pleje af følgende elementer: græs, buske, hæk/pur, hegn og krat, belægninger, og renholdelse af arealerne samt snerydning og glatførebekæmpelse af køre- og gangarealer.
Trekantområdet.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på vedligehold af grønne områder og vintertjeneste. Opgaverne består i gartnerisk drift og vedligeholdelse af grønne områder og andre udenoms arealer samt snerydning og glatførebekæmpelse. Opgaven omfatter pleje af følgende elementer: græs, buske, hæk/pur, hegn og krat, belægninger, og renholdelse af arealerne samt snerydning og glatførebekæmpelse af køre- og gangarealer.
Option på forlængelse med 1 x 24 måneder.
Option på tillægsydelser og vintertjeneste. Se kontraktbilag 2.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Løbende måned + 45 dage netto eller netto kontant 14 dage minus kontantrabat på 2%.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk