Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/94616551.aspx
Udbyder
Odense Kommune - BMF
Vindere
Distrikt 3 - SV
(06.02.2019)
Grøn Vækst A/S
Hasselholmvej 2, Næsbyskov
4200 Slagelse
Distrikt 1 - NV
(06.02.2019)
Tolstrup aps
Tolstrup alle 18
7000 Fredericia
Distrikt 2 - NØ
(06.02.2019)
OKNygaard A/S
Beringvej 19
8361 Hasselager
Genudbud af drift af grønne områder på Odense Kommunes ejendomme
Odense Kommune - BMF
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Flakhaven 2
Odense
5000
Danmark
Kontaktperson: Sofie Lind Petersen
E-mail: solj@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/94616551.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af drift af grønne områder på Odense Kommunes ejendomme
Gartnerisk pleje, beplantningspleje, ukrudtsbekæmpelse, græsslåning, renhold af arealer m.v. på Odense Kommunes ejendomme. Udbuddet er opdelt i 4 delaftaler. Det er muligt at byde på alle 4 delaftaler, det er dog kun muligt at vinde 2 delaftaler.
Distrikt 1 - NV
Gartnerisk pleje, beplantningspleje, ukrudtsbekæmpelse, græsslåning, renhold af arealer m.v. på Odense Kommunes ejendomme.
Der ønskes tilbud på gartnerisk pleje af ejendomme i option.
Distrikt 2 - NØ
Gartnerisk pleje, beplantningspleje, ukrudtsbekæmpelse, græsslåning, renhold af arealer m.v. på Odense Kommunes ejendomme.
Der ønskes tilbud på gartnerisk pleje af ejendomme i option.
Distrikt 3 - SV
Gartnerisk pleje, beplantningspleje, ukrudtsbekæmpelse, græsslåning, renhold af arealer m.v. på Odense Kommunes ejendomme.
Der ønskes tilbud på gartnerisk pleje af ejendomme i option.
Distrikt 4 - SØ
Gartnerisk pleje, beplantningspleje, ukrudtsbekæmpelse, græsslåning, renhold af arealer m.v. på Odense Kommunes ejendomme.
Der ønskes tilbud på gartnerisk pleje af ejendomme i option.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal dokumentere at have gennemført mindst 3 sammenlignelige referencer de seneste 3 år. Hver enkelt reference skal have en kontraktsum på minimum 100 000 DKK.
Referencerne skal vedrøre løbende samarbejder, f.eks. en rammeaftale og således ikke enkeltstående kontrakter.
Referencens alder regnes fra til referencens slutdato og datoen for tilbudsfristen for dette udbud. Der må gerne være tale om referencer, der vedrører igangværende arbejder
Sammenlignelige referencer indebærer, at referencerne skal ligge indenfor drift og vedligehold af grønne områder, og mindst omfatte følgende opgavetyper:
- Gartnerisk pleje,
- Beplantningspleje,
- Ukrudtsbekæmpelse,
- Græsslåning,
- Renhold af arealer.
Hver enkelt reference behøver ikke at omfatte alle relevante opgavetyper, men samlet skal referencerne dække alle de omtalte opgavetyper.
Del IV: Procedure
Odense Rådhus, Flakhaven 2, 5000 Odense C
Del VI: Supplerende oplysninger
Om 4 år.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk