Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Rammeaftale om forureningsundersøgelser
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Bodil Hesel
Telefon: +45 78410003
E-mail: Bodil.Hesel@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Rammeaftale om forureningsundersøgelser
Der udbydes rammeaftaler om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands forureningsundersøgelser.
Der udbydes rammeaftaler om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands forureningsundersøgelser.
Opgaverne omfatter:
— Enkelte historiske redegørelser uden efterfølgende forureningsundersøgelse,
— V2-undersøgelser på de ejendomme, som er prioriteret til indledende undersøgelse i forbindelse med den offentlige indsats af Region Midtjylland,
— V2-undersøgelser, som prioriteres på foranledning af grundejer (en såkaldt boligundersøgelse eller 1-årsundersøgelse),
— Videregående undersøgelser, som er prioriteret til undersøgelse i forbindelse med den offentlige indsats af Region Midtjylland.
Opgaven er nærmere beskrevet i Kontraktbilag 4 med tilhørende bilag.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om forureningsundersøgelser
Del VI: Supplerende oplysninger
Vi har desværre konstateret, at de mange og sene ændringer i udbudsmaterialet har ført til flere fejl og problemer i forbindelse med tilbudsafgivelsen.
Derfor har vi besluttet at annullere udbuddet og opstarte det forfra snarest muligt.
Det nye udbud vil basere sig på det samme materiale. Dog vil de ændringer, som følger af vores svar i spørgefasen af det annullerede udbud, blive inkorporeret i materialet i det omfang, det ikke allerede er tilfældet.
Såfremt vi foretager yderligere justeringer af materialet, vil vi gøre jer specifikt opmærksom herpå i forbindelse med offentliggørelse af materialet. Dermed håber vi at minimere det ekstra tidsforbrug, som annullation og genudbud kommer til at indebære for tilbudsgiverne.
Vi beklager, at annullation har været nødvendig, men vurderer at det under omstændighederne er den bedste og mest fair løsning.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0