Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=224598&B=REGIONMIDT
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=224598&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Valgte firmaer
(13.02.2019)
Niras A/S
Ceres Allé 3
8000 Aarhus C
Genudbud af rammeaftale om forureningsundersøgelser
(13.02.2019)
DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
Jelshøjvænget 11
8270 Højbjerg
Genudbud af rammeaftale om forureningsundersøgelser
(13.02.2019)
Konsortium Klarmiljø ApS og Archiland A/S
Mysundevej 50
7500 Holstebro
Genudbud af rammeaftale om forureningsundersøgelser
(13.02.2019)
Orbicon A/S
Jens Juuls Vej 18
8260 Viby J
Genudbud af rammeaftale om forureningsundersøgelser
(13.02.2019)
DMR A/S
Industrivej 10a
8680 Ry
Genudbud af rammeaftale om forureningsundersøgelser
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Bodil Hesel
Telefon: +45 78414503
E-mail: Bodil.Hesel@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Genudbud af rammeaftale om forureningsundersøgelser
Genudbud af rammeaftale om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands forureningsundersøgelser - i forlængelse af det netop annullerede udbud om samme ydelser.
Der udbydes rammeaftaler om rådgiverydelser i forbindelse med Region Midtjyllands
Forureningsundersøgelser.
Opgaverne omfatter:
— Enkelte historiske redegørelser uden efterfølgende forureningsundersøgelse,
— V2-undersøgelser på de ejendomme, som er prioriteret til indledende undersøgelse i
Forbindelse med den offentlige indsats af Region Midtjylland,
— V2-undersøgelser, som prioriteres på foranledning af grundejer (en såkaldt
Boligundersøgelse eller 1-årsundersøgelse),
— Videregående undersøgelser, som er prioriteret til undersøgelse i forbindelse med den
Offentlige indsats af Region Midtjylland.
Opgaven er nærmere beskrevet i Kontraktbilag 4 med tilhørende bilag.
1 x 11 måneder og 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal indgås databehandleraftale, jf. pkt. 7.2 i Kontrakten.
Kontraktens udførelse skal ske med respekt for og under overholdelse af nationale og
Internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption, jf. pkt. 12 i Kontrakten.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2022
Dette er et genudbud i forlængelse af annullation af udbud om samme opgaver.
I et forsøg på at minimere det ekstraarbejde, som for tilbudsgiverne vil være forbundet med annullation af det gamle udbud og med tilbudsafgivelse ved dette genudbud, er dokumenterne bibeholdt uændret i videst muligt omfang.
Der er således alene foretaget ændringer i form af implementering af de svar, som blev givet under det annullerede udbud. Dog er der i udbudsbetingelserne også tilføjet en henstilling til, at udbudsnavn- og nummer anføres i såvel titlen som selve beskeden med fremsendte CV’er.
Der er implementeret ændringer som følge af svar på spørgsmål til det annullerede udbud i følgende dokumenter:
- Udbudsbetingelser,
- Kontraktbilag 4 Opgavebeskrivelse,
- Dokumenter, der linkes til i udbudsmaterialet.
Endvidere er der tilføjet en foreløbig version af Kontraktbilag 5 Spørgsmål og svar til udbuddet. Dette bilag indeholder de spørgsmål, som blev stillet under det nu annullerede udbud, og som ikke – eller kun delvis – er blevet indarbejdet direkte i materialet. I forbindelse med kontraktindgåelsen vil bilaget blive opdateret med eventuelle spørgsmål og svar, som måtte fremkomme under dette genudbud.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede ESourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. Rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste email.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply.
Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i
Systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på
Telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet.
Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er
Tilgængelige for alle.
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det
Arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i hhenhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0