Fakta om udbudet
Udbyder
Fredensborg Kommune
Levering af træpiller
Fredensborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188335
Egevangen 3 B, Brønsholm
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Kristian Eistorp
Telefon: +45 72562427
E-mail: krei@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/91072586.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Del II: Genstand
Levering af træpiller
Fredensborg kommune udbyder træpiller med en diameter på 6 mm i kvalitetsklasse A, på en 4-årig rammeaftale med kontinuerlige miniudbud af en årlig leveringsaftale.
Fredensborg Kommune udbyder træpiller på en 4-årig rammeaftale fra 15.11.2018 til 14.11.2022, med kontinuerlige miniudbud af en årlig leveringsaftale. Tildelingen af rammeaftalen sker på baggrund af tilbud på levering af træpiller i perioden 1.12.2018 til 30.4.2019 ud fra tildelingskriteriet laveste pris. De 3 konditionsmæssige tilbud med den laveste pris får hver især tildelt enslydende rammeaftaler.
Tilbuddet med laveste pris for perioden 1.12.2018-30.4.2019 danner ligeledes grundlag for tildeling af leveringsaftalen i den pågældende periode. Tildeling af de næstkommende leveringsaftaler sker ved miniudbud, der som det oprindelige udbud tildeles på baggrund af kriteriet laveste pris.
Mindstekrav til egnethed
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af træpiller
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk