Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/95054797.aspx
Udbyder
Ballerup Kommune
Drift og vedligehold af Boldbaner og Idrætsanlæg
Ballerup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
58271713
Hold-An Vej 7
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Michael Bach Fallesen
E-mail: mbf@balk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95054797.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Del II: Genstand
Udbud af drift og vedligehold af Boldbaner og Idrætsanlæg
Ballerup kommune udbyder i egenskab af Ordregiver drift og vedligeholdelse af boldbaner i Ballerup Kommune i Begrænset Udbud.
Kontrakten er uopsigelig fra kontraktindgåelse og indtil d. 31.12.2022. Herefter kan kontrakten opsiges af begge parter med 12 måneders varsel (Tidsubegrænset kontrakt).
Udbuddet gennemføres som et begrænset EU-udbud i henhold til afsnit II i lov nr. 1564 af 15.12.2015, "Udbudsloven".
Tryk her https://permalink.mercell.com/95054797.aspx
DK012
Arbejdet består i pleje af 300 000 kvm boldbanegræs, med dertil hørende opgaver som eftersåning, tromling, vertikaldræning mm. Visse opgaver i kontrakten er tillægsydelser.
Dertil kommer et mindre (7 000 kvm) areal med fælledgræs på vold (der ikke kan udføres med normale traktorredskaber.
Tidsubegrænset kontrakt med 12 måneders gensidig opsigelse.
Se dokument vedr. prækvalificering.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk