Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/95248653.aspx
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
Valgt firma
(07.03.2019)
Vennelyst Ingeniør- og Entreprenørforretning
Frederikshavnsvej 235 A
9800 Hjørring
Tømning af vejbrønde mv.
Hjørring Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189382
Springvandspladsen 5
Hjørring
9800
Danmark
Kontaktperson: Karsten Behrentzs
Telefon: +45 72333226
E-mail: karsten.behrentzs@hjoerring.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95248653.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Udbud - Tømning af vejbrønde mv
Udbuddet omfatter en rammeaftale indenfor følgende kategorier:
— Tømning af vejbrønde,
— Tømning og rensning af sandfangsbrønde samt spuling af rørunderføringer,
— Rensning og spuling af linjeafvanding,
— Rensning og spuling af dræn,
— Regningsarbejde. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikation og arbejdsbeskrivelse (Kontraktbilag 1) og tilbudslisten (Kontraktbilag 2), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål. Eventuelle spørgsmål og svar indarbejdes i den endelige kontrakt.
Hjørring Kommune.
Det årlige forventede behov og omfang vedrørende den udbudte kontrakt og de enkelte kategorier i udbuddet fremgår af Kontraktbilag 2. De angivne estimater og forventede behov og omfang er alene udtryk for Ordregivers forventninger til behovet af de ydelser, der er omfattet af den udbudte kontrakt. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage en bestemt mængde af ydelser eller at indkøbe for et bestemt beløb på baggrund af rammeaftalen. Det faktiske forbrug kan med andre ord vise sig at være højere eller lavere end, hvad estimaterne angiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det anførte regnskabsår er positiv,
2) Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det anførte regnskabsår er positiv.
3) Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har erfaring med samme type udførte opgaver inden for de seneste 3 år.
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens leverancer skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 17.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde Ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af kontrakten, jf. kontraktens pkt. 18.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
— Ordregiver vil udelukke en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, Tilbudsgiver er etableret jf. udbudslovens § 135, stk. 3,
— Ordregiver vil udelukke en Tilbudsgiver der har tilsidesat gældende forpligtigelser inden for det miljø, social-, eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, medmindre der er fremlagt dokumentation af pålidelighed jf. udbudslovens § 138,
— Ordregiver vil udelukke en Tilbudsgiver der er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, medmindre der er fremlagt dokumentation af pålidelighed jf. udbudslovens § 138.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk