Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/96431463.aspx
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Valgt firma
(26.03.2019)
All Remove Danmark A/S
Fabriksparken 23
2600 Glostrup
Graffitiafrensning til Odense Kommune
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Sofie Lind Petersen
Telefon: +45 65512054
E-mail: solj@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/96431463.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud af graffitiafrensning til Odense Kommune
Graffitiafrensning i Odense Kommune.
Odense Kommune udbyder graffitiafrensning i fast abonnement (tilstandskrav), hvor leverandøren har ansvaret for at føre tilsyn samt fjerne evt. påført graffiti på nærmere beskrevne elementer i Odense Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning på minimum 1 000 000 DKK årligt inden for de seneste 2 år.
Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har haft en samlet omsætning inden for graffitiafrensning på minimum 1 000 000 DKK pr. år inden for de seneste 2 år, regnet fra tilbudsafgivelsestidspunktet. Omsætningen må gerne være fordelt på flere kunder.
Tilbudsgiver skal dokumentere at have gennemført i alt mindst 3 sammenlignelige referencer de seneste 3 år.
Hver enkelt reference skal have en kontraktsum på minimum 100 000 DKK.
Referencerne skal vedrøre løbende samarbejder, f.eks. en rammeaftale og således ikke enkeltstående aftaler.
Referencens alder regnes fra referencens slutdato og datoen for tilbudsfristen for dette udbud. Der må gerne være tale om referencer, der vedrører igangværende arbejder.
Sammenlignelige referencer indebærer, at referencerne skal være indenfor graffitiafrensning i fast abonnement af forskellige elementtyper.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk