23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 248-573644
Offentliggjort
26.12.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
14.02.2019 Kl. 17:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226477&B=DK_UDBUD

Udbyder

Klar Forsyning A/S

Vindere

Valgt firma

(15.05.2019)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S

Spul og TV-inspektion rammeaftale


Klar Forsyning A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
KLAR Forsyning A/S
36484438
Vasebækvej 40
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 28792426
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/322599

I.1) Navn og adresser
Køge Afløb A/S
30590503
Vasebækvej 40
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/

I.1) Navn og adresser
Solrød Spildevand A/S
33046987
Fasanvej 18
Solrød Strand
2680
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/

I.1) Navn og adresser
Greve Spildevand A/S
32268668
Løvmosen 2
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/

I.1) Navn og adresser
Stevns Spildevand A/S
32268285
Fægangen 8
Store Heddinge
4660
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Sejr Pedersen
Telefon: +45 56652222
E-mail: csp@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.klarforsyning.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226477&B=DK_UDBUD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226477&B=DK_UDBUD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Spul og TV-inspektion af kloakledninger

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Klar Forsyning A/S - Spul og TV-inspektion rammeaftale

 

Sagsnr.: 1311800110
II.1.2) Hoved-CPV-kode
45232440
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

KLAR Forsyning A/S udbyder rammeaftale vedr. TV-inspektion, spuleopgaver samt mindre drifts- og vedligeholdelsesopgaver af afløbsledninger i Køge, Greve, Solrød og Stevns Kommuner. For henholdsvis selskaberne Køge afløb A/S, Greve Spilde-vand A/S, Solrød Spildevand A/S og Stevns Spildevand A/S. TV-inspektionerne skal danne baggrund for KLAR Forsyning A/S’s videre planlægning af renovering af afløbsledninger, undersøgelse ifm. klimatilpasning samt database-opdatering. KLAR Forsyning forventer at delopgaver under rammeaftalen vil omfatte opgaver mellem 2-15 km hovedledninger. Herudover vil der også være behov for mindre ad hoc opgaver som kan opstå i forbindelse med den daglige drift og vedligehold af Forsyningens afløbssystemer. Det vurderes at der kan gennemføres mellem 4 til 8 delopgaver pr. år.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45231300
76472000
76600000
90470000
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Køge, Greve, Solrød og Stevns kommuner.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

KLAR Forsyning A/S udbyder rammeaftale vedr. TV-inspektion, spuleopgaver samt mindre drifts- og vedligeholdelsesopgaver af afløbsledninger i Køge, Greve, Solrød og Stevns Kommuner. For henholdsvis selskaberne Køge afløb A/S, Greve Spilde-vand A/S, Solrød Spildevand A/S og Stevns Spildevand A/S. TV-inspektionerne skal danne baggrund for KLAR Forsyning A/S’s videre planlægning af renovering af afløbsledninger, undersøgelse ifm. klimatilpasning samt database-opdatering. KLAR Forsyning forventer at delopgaver under rammeaftalen vil omfatte opgaver mellem 2-15 km hovedledninger. Herudover vil der også være behov for mindre ad hoc opgaver som kan opstå i forbindelse med den daglige drift og vedligehold af Forsyningens afløbssystemer. Det vurderes at der kan gennemføres mellem 4 til 8 delopgaver pr. år.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 2 år - 1 år ad gangen

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Her anføres at tilbudsgiver har de nødvendige serviceattester, som er nødvendige for at kunne udføre arbejdet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Her anføres oplysninger om ansøgerens soliditetsgrad, likviditetsgrad og egenkapital for det seneste regnskabsår.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

- Soliditetsgraden skal være > 15%,

- Likviditetsgraden skal være >1,

- Egenkapital skal være > 0.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Det er et mindstekrav, at ansøger sender referencer vedrørende: Spulearbejder på ledninger med en dimension over Ø 1 000, industrispul, cutter-arbejder, gennemførelse af TV-inspektion af hovedkloakker i dimension op til Ø 1 000 og gennemførelse af TV-inspektion af kloakstik for forsyningsselskaber i byer med minimum 20 000 indbyggere. Nærmere beskrevet i udbudsbeskrivelsen.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Det er et mindstekrav, at ansøgeren disponerer over mindst 2 stk. 4-akslede genbrugsvogne og 2 stk. kombivogne. Mindst 1 egnet chauffør pr. køretøj. Det er et mindstekrav, at ansøgeren disponerer over mindst 2 stk. TV-biler med nødvendigt udstyr til, at der kan udføres DTVK (eller tilsvarende kontrolordning) TV-inspektion. Mindst én af bilerne skal kunne udføre TV-inspektion af stik på stik. Mindst 1 uddannet DTVK (eller tilsvarende kontrolordning) operatør med gældende certifikat til kontrolordning pr. køretøj. Nærmere beskrevet i udbudsbeskrivelsen.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/02/2019
Tidspunkt: 17:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 14/05/2019
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/02/2019
Tidspunkt: 17:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Tilbudsgiver har ikke mulighed for at overvære åbning af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

En klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af Udbudslovens afsnit II eller III eller Forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fradagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af Tilbudsloven eller Udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/12/2018

Send til en kollega

0.068