Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/98179841.aspx
Udbyder
Ballerup Kommune
Vindere
Valgt firma
(15.03.2019)
OKNygaard A/S
Beringvej 19
8361 Hasselager
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 14-02-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 15-02-2019
Time: 23:59
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 15-02-2019
Time: 00:00
Læses:
Dato: 15-02-2019
Time: 23:59
Drift og vedligeholdelse af boldbaner i Ballerup Kommune
Ballerup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
58271713
Hold-An Vej 7
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Michael Bach Fallesen
E-mail: mbf@balk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98179841.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Del II: Genstand
Udbud af drift og vedligeholdelse af boldbaner i Ballerup Kommune
Ordregiver udbyder drift og vedligeholdelse af boldbaner i Ballerup Kommune i Offentlig Udbud.
Kontrakten er uopsigelig fra kontraktindgåelse og indtil d. 31.12.2022. Herefter kan kontrakten opsiges af begge parter med 12 måneders varsel (Tidsubegrænset kontrakt).
Ballerup kommune
Aftalen omfatter drift og vedligehold af ca. 300 000 kvm. boldbanegræs og består af følgende hovedopgaver (ikke fyldestgørende):
— Klipning af boldbanegræs,
— Gødskning,
— Topdressing.
Kontrakten er uopsigelig fra kontraktindgåelse og indtil d. 31.12.2022. Herefter kan kontrakten opsiges af begge parter med 12 måneders varsel (Tidsubegrænset kontrakt).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk