Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=231884&B=KA
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=231884&B=KA
Udbyder
Klar Forsyning A/S
Vindere
Køb af elektricitet
(31.05.2019)
EWII Energi A/S
Kokbjerg 30
6000 Kolding
Køb af elektricitet
Klar Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
36484438
Vasebækvej 40
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
30590503
Vasebækvej 40
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
30590481
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
8672330
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
32268668
Løvmosen 2
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
2268536
Løvmosen 2
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
33046987
Fasanvej 18
Solrød Strand
2680
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
32268285
Fægangen 8
Store Heddinge
4660
Danmark
Kontaktperson: Anne-Mette Mølholt
Telefon: +45 56652222
E-mail: amm@klarforsyning.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.klarforsyning.dk
Del II: Genstand
Køb af elektricitet
KLAR Forsyning ønsker tilbud på indkøb af elektricitet på vegne af Køge Afløb A/S, Køge Varme A/S, Køge Vand A/S, Greve Spildevand A/S, Greve Renovation A/S, Solrød Spildevand A/S og Stevns Spildevand A/S. Samlet købes der ca. 9 200 000 kWh om året. Købet er fordelt på i alt 473 aftagenumre. Der ønskes tilbud på hhv. spotpris- og fastprisaftale. Kontrakten er en 2-årig kontrakt med option på forlængelse 2 gange á 1 år. Forventet kontraktstart er 1.4.2019 eller snarest derefter.
Køge
KLAR Forsyning ønsker tilbud på indkøb af elektricitet på vegne af Køge Afløb A/S, Køge Varme A/S, Køge Vand A/S, Greve Spildevand A/S, Solrød Spildevand A/S og Stevns Spildevand A/S. Samlet købes der ca. 9 200 000 kWh om året. Købet er fordelt på i alt 473 aftagenumre. Der ønskes tilbud på hhv. spotpris- og fastprisaftale. Kontrakten er en 2-årig kontrakt med option på forlængelse 2 gange á 1 år. Forventet kontraktstart er 1.4.2019 eller snarest derefter.
Option på forlængelse 2 gange á 1 års varighed.
Option på forlængelse 2 gange á 1 års varighed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbudsbetingelser beskrevet i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være mulighed for overværelse åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Hvert andet år.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk