Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/100096682.aspx
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Ejendomsservice på byfornyede ejendomme
(13.06.2019)
Rengøringsservice Danmark A/S
Produktionsvej 8-10
2600 Glostrup
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 26-03-2019
Time: 08:00
Læses:
Dato: 23-03-2023
Time: 08:00
Dynamisk Indkøbssystem vedrørende ejendomsservice for Københavns Kommune
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
København
Danmark
Kontaktperson: Martin Koopmann Jensen
E-mail: g17s@kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kk.dk/
Del II: Genstand
Dynamisk Indkøbssystem vedrørende ejendomsservice for Københavns Kommune
Københavns Kommune opretter et dynamisk indkøbssystem vedrørende ejendomsservice. Med ejendomsservice menes:
— Viceværtsydelser, som f.eks. fremvisning af lejligheder, udlevering af nøgler og rekvirering af håndværkere,
— Mindre ind- og udvendige vedligeholdelsesopgaver på ejendommene, f.eks. justering og smøring af låse og dørpumper og drift af tekniske anlæg,
— Diverse rengøringsydelser, som f.eks. trappevask, polering af vinduer og generel oprydning,
— Gårdmandsydelser, som f.eks. græsslåning, lugning af bede, hækkeklip, beskæring af træer og fejning af fortov og gårdareal,
— Snerydning og saltning af gangareal og fortov.
Tryk her https://permalink.mercell.com/100096682.aspx
Alle leverandører kan ansøge om at optages på det dynamiske indkøbssystem. Optagelse sker på baggrund af de i udbudsbetingelserne pkt. 6 opstillede udelukkelsesgrunde og egnethedskrav. Systemet etableres efter, at Ordregiver har færdigbehandlet de ansøgninger, som modtages indenfor minimumsfristen på 30 dage efter afsendelse af udbudsbekendgørelsen. Interesserede leverandører kan dog løbende optages i hele systemets levetid.
Når Københavns Kommune har et konkret indkøbbehov, udsendes der notifikation til de på systemet optaget virksomheder, som derefter får adgang til beskrivelsen af den konkrete opgave og muligheden for at afgive tilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Krav om erhvervsansvarsforsikring;
2) Krav om omsætning;
3) Krav om egenkapital.
1) Den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår, der dækker minimum 10 000 000 DKK for person- og tingskade;
2) Den økonomiske aktørs omsætning skal i det seneste disponible regnskabsår udgøre minimum 2 000 000 DKK (ekskl. moms);
3) Den økonomiske aktør skal i det senest disponible regnskabsår have haft en positiv egenkapital.
1) Krav om referencer.
Den økonomiske aktør skal fremvise i alt 3 referencer udført indenfor de seneste 3 år. Referencen må ikke være mere end 3 år gammel og referencen skal have haft en omsætning på minimum 100 000 DKK indenfor en periode på 12 måneder. Referencen skal være indenfor området ejendomsservice.
Kontrakten indeholder arbejdsklausul vedr. arbejdstagervilkår. Bilag 3 indeholder krav om overholdelse af CSR krav.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk