Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/101368834.aspx
Udbyder
Egedal Kommune
Vindere
Udbud af vedligeholdelse af Værebro Å og 12 mindre vandløb
(28.06.2019)
HedeDanmark A/s
Klostermarken 12
8800 Viborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 08-04-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 15-04-2019
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 08-04-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 15-04-2019
Time: 12:00
Vedligeholdelse af Værebro Å og 12 mindre vandløb
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
Kontaktperson: Denis Bistrov
Telefon: +45 72596260
E-mail: denis.bistrov@egekom.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/101368834.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af vedligeholdelse af Værebro Å og 12 mindre vandløb
Egedal Kommune udbyder vandløbsvedligeholdelse af Værebro å og en række mindre vandløb. Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud, hvor det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres på grundlag af tildelingskriteriet pris.
Egedal Kommune
Opgaven omkring Værebro Å omfatter vandløbsvedligeholdelse af en længde på ca. 19 km 3 gange årligt samt eventuelle ekstraarbejder associeret med vandløbsvedligeholdelsen. Udbuddet omfatter:
— Grødeskæring,
— Kantskæring,
— Beskæring af buske og træer.
Opgaven omkring vedligeholdelse af 12 mindre vandløb med en samlet længde på 63 679 km omfatter grødeskæring fordelt på 3 gennemgange årligt med hhv. ca. 24 414; 12 779 og 26 486 km samt eventuelle ekstraarbejder associeret med vandløbsvedligeholdelsen. Tilbuddet omfatter:
— Grødeskæring,
— Kantskæring,
— Beskæring af buske og træer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervsansvarsforsikring med dækning på tings- og personskade på minimum 5 000 000 DKK pr. skadesbegivenhed.
Det seneste årsregnskab må ikke indeholde forbehold fra ekstern revisor for virksomhedens fortsatte drift eller forbehold for regnskabsaflæggelsen, der strider mod gældende danske regnskabsregler el.lign.
Erhvervsansvarsforsikring med dækning på tings- og personskade på minimum 5 000 000 DKK pr. skadesbegivenhed.
Det seneste årsregnskab må ikke indeholde forbehold fra ekstern revisor for virksomhedens fortsatte drift eller forbehold for regnskabsaflæggelsen, der strider mod gældende danske regnskabsregler el.lign.
Som dokumentation for opfyldelse af økonomisk og finansiel formåen skal tilbudsgiver kunne fremsende en gældende erhvervsansvarsforsikring.
Som dokumentation for opfyldelse af økonomisk og finansiel formåen skal tilbudsgiver kunne fremsende det seneste årsregnskab.
Referencer:
Krav om åmandsuddannelse:
Som dokumentation for opfyldelse af teknisk og faglig kapacitet skal tilbudsgiver fremsende et bevis for den pågældende medarbejder har en åmandsuddannelse.
Mindst én reference for udførelse af lignende opgaver indenfor de seneste 3 år.
Blandt leverandørens personale tilknyttet opgaveudførelsen, skal der som minimum være én faguddannet åmand iht. Åmandsuddannelsen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk