23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 052-119604
Offentliggjort
14.03.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
11.04.2019 Kl. 13:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=234457&B=GULDBORGSUND

Udbyder

Guldborgsund Kommune

Vindere

Entreprise 03

(29.05.2019)
Marielyst Vognmandsforretning A/S
Marielyst Strandvej 3B
4873 Væggerløse

Entreprise 05

(29.05.2019)
I/S Jensen
Hejredevej 12
4800 Sakskøbing

Entreprise 00

(29.05.2019)
Vognmand Preben Andersen Aps
Herningvej 8
4800 Nykøbing F

Entreprise 04

(29.05.2019)
Containergaarden Aps
Nystedvej 22
4891 Toreby L

Vintertjeneste på kørebaner


Guldborgsund Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Guldborgsund Kommune
2918 8599
PARKVEJ 37
Nykøbing Falster
4800
Danmark
Kontaktperson: Josef Josefsen
Telefon: +45 42636367
E-mail: josefsen@bbsyd.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65802

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=234457&B=GULDBORGSUND
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=234457&B=GULDBORGSUND
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Vintertjeneste på kørebaner

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90630000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Snerydning og glatførebekæmpelse med lastbil på kørebaner.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 00

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Guldborgsund Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Torebyvej / Sakskøbingvej, Torebyvej gennem Toreby, Torebyvej / Sakskøbingvej. Rund-kørslen Brovejen / Brovejen (Føtex), Brovejen, Skovalleen, Rundkørsel ved Nykøbing Falster Omfartsvej. Fejøgade / Brovejen, Prinsholmvej til Rundkørsel ved Silvan. Holger Brodtha-gensvej / Grønsundvej, Kringelborg Alle / Vesterskovvej. Fejøgade / Prinsholmvej, Fejøgade, Havnegade, Færgestræde, Vestergade, Sundbystræde, Rosenvænget, Vestensborg Alle, Ve-stensborg Alle / Nybrogade. Gåbensevej Vestensborg Alle, Gåbensevej frem til Skovalleen. Hospitalsvej / Gaabensevej, Fjordvej / Ejegodvej.Engboulevarden / Vestensborg Alle, Eng- boulevarden frem til Banegårdskrydset.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 19/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver kan beslutte at forlænge kontrakten med 2 x 1 år.

Såfremt ordregiver vælger at udnytte option vil dette blive meddelt senest den 1. april i året for kontraktens udløb.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 02

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Guldborgsund Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Motorvejsudfletningen ved Højmøllen, Orehoved, Øster Kippinge, Nr. Alslev, Stub-bekøbing, Horreby, Nykøbing Falster rundkørsel ved Nykøbing REFA.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 19/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver kan beslutte at forlænge kontrakten med 2 x 1 år.

Såfremt ordregiver vælger at udnytte option vil dette blive meddelt senest den 1. april i året for kontraktens udløb.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 03

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Guldborgsund Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Gedser Landevej fra Nykøbing Falster Omfartsvej til rundkørsel ved Silvan, Ve-sterskovvej til lyskryds ved banegården i Nykøbing F., Sønder Kirkeby, Horbelev, Horreby, Sønder Vedby, Østersøvej, Sildestrup Øvej, Stovby Ringvej, Marielyst Strandvej (Væggerløse), Bøtø Ringvej, Godthåbs Alle.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 19/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver kan beslutte at forlænge kontrakten med 2 x 1 år.

Såfremt ordregiver vælger at udnytte option vil dette blive meddelt senest den 1. april i året for kontraktens udløb.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 04

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Guldborgsund KOmmune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Stadionvej, Nykøbingvej, Sakskøbingvej, Rundkørsel ved Agrovej, Brovejen til rundkørsel ved Føtex. Fra rundkørsel ved Føtex til Gulborgvej i Guldborg. Lyskryds Stadionvej Sakskøbing, Øster Kippinge.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 19/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver kan beslutte at forlænge kontrakten med 2 x 1 år.

Såfremt ordregiver vælger at udnytte option vil dette blive meddelt senest den 1. april i året for kontraktens udløb.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 05

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Guldborgsund Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Kroggårdsvej, Maribovej, til kommunegrænse, Engstoftevej ved kommunegrænse, Fjelde, Herritslev, Wichmandsvej Nysted, Kettinge, Rundkørsel Agrovej., Kettinge, Herritslev ved kommunegrænse i Sløsse, Fjelde, Sakskøbing.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 19/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver kan beslutte at forlænge kontrakten med 2 x 1 år.

Såfremt ordregiver vælger at udnytte option vil dette blive meddelt senest den 1. april i året for kontraktens udløb.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 049-112547
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/04/2019
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 2 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/04/2019
Tidspunkt: 10:00
Sted:

 

Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

2024

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/03/2019

Send til en kollega

0.049