Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/102407359.aspx
Udbyder
Nordsjællands Park & Vej I/S
Vindere
Valgt firma
(18.06.2019)
Grøn Vækst A/S
Hasselholmvej 2, Næsbyskov
4200 Slagelse
Udførelse af græspleje på idrætsanlæg
Nordsjællands Park & Vej I/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35418733
Kongevejen 425C
Kvistgård
3490
Danmark
Kontaktperson: Eva Rostgaard-Hansen
Telefon: +45 25312248
E-mail: erh11@helsingor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/102407359.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af græspleje på idrætsanlæg
Nærværende udbud vedrører græspleje på idrætsanlæg i Helsingør Kommune og Fredensborg Kommune i form af gødskning, dybdeluftning og eftersåning. Idrætsanlæggene udgør samlet set et areal på cirka 475 000 m2. Sæson for græspleje løber hvert år fra 1. marts til 31. december.
Formålet med rammeaftalen er, at NSPV via et udbud indgår aftale med en Leverandør om varetagelse af den til NSPV henlagte forpligtelse til at udføre græspleje i form af gødskning, dybdeluftning og eftersåning på idrætsanlæg beliggende i Helsingør Kommune og Fredensborg Kommune. Den specielle form for græspleje medvirker til at opretholde en høj græskvalitet på idrætsanlæggene, hvilket værdsættes af idrætsudøverne. Idrætsanlæggene er af samme grund også efterspurgt af Dansk Boldspil-Union (DBU) til afvikling af træningsseancer med fodboldlandsholdet.
Rammeaftalen indeholder mulighed for Ordregiver til at indkøbe yderligere ydelser. Ydelserne er en ekstra udførelse af enten gødskning, dybdeluftning eller eftersåning, når Ordregiver vurderer, at der opstår behov herfor, fx. en yderligere gødskning af en bestemt bane op til et arrangement eller afvikling af en kamp.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver ikke må være omfattet af en af de udelukkelsesgrunde, som fremgår af udbudslovens § § 135-136 samt de evt. valgte frivillige udelukkelsesgrunde i § 137.
1.1) Tilbudsgiver skal have en årsomsætning på minimum 2 000 000 DKK i hvert af de 2 senest afsluttede regnskabsår.
1.2) Det seneste aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for tilbudsgivers fortsatte drift eller indikerer, at almindelige nationale regnskabsregler og god regnskabsskik i øvrigt, ikke er overholdt.
2.1) Der kræves en positiv egenkapital i hver af de 2 senest aflagte årsregnskaber.
3.1) Tilbudsgiver skal minimum have 1 reference inden for græspleje af idrætsanlæg med gødskning, dybdeluftning og eftersåning, som er udført for offentlig ordregiver eller som underentreprenør til en offentlig ordregiver inden for de seneste 2 år. Referencen skal som minimum omfatte græspleje af et areal, som har en udstrækning på minimum 25 000 kvadratmeter pr. år i referencens løbetid.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk