Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=239397&B=NST
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=239397&B=NST
Udbyder
Naturstyrelsen
Opdateringer
Naturstyrelsen har afventet dannelsen af en ny regering efter folketingsvalget og den nye regerings stillingtagen til udliciteringen, som blev igangsat af VLAK-regeringen.
Den nye regering har nu besluttet, at udliciteringsprojektet ikke skal fortsætte.
Naturstyrelsen aflyser på baggrund heraf og med henvisning til udbudsbetingelsernes afsnit 8.9 udbuddet.
Natur-, kultur- og bevoksningspleje samt skovvedligehold og publikumsopgaver i Naturstyrelsen Thy
Naturstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33157274
Førstballevej 2
Randbøl
7183
Danmark
Kontaktperson: Steffen Rasmussen
Telefon: +45 93564061
E-mail: stera@nst.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naturstyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/250996
Del II: Genstand
Udbud af Natur-, kultur- og bevoksningspleje samt skovvedligehold og publikumsopgaver i Naturstyrelsen Thy
Udbuddet består af en bred vifte af opgaver i skovdriften i Naturstyrelsen Thy´s østlige plantager, herunder udrensning af uønsket opvækst, udrensning i hovedtræarten, uønsket opvækst i ældre kulturer, udrensning af løvtrælommer, samt naturpleje af lysåben natur og fortidsminder. Dertil kommer ad hoc opgaver.
Manuelt og motormanuelt skovarbejde
Thy
Udbuddet består af en bred vifte af opgaver i skovdriften i Naturstyrelsen Thy´s østlige plantager, herunder udrensning af uønsket opvækst, udrensning i hovedtræarten, uønsket opvækst i ældre kulturer, udrensning af løvtrælommer, samt naturpleje af lysåben natur og fortidsminder. Dertil kommer ad hoc opgaver.
Manuelt og maskinelt skovarbejde
Thy
Udbuddet består af en bred vifte af opgaver i skovdriften i Naturstyrelsen Thy´s østlige plantager, herunder udrensning af uønsket opvækst, udrensning i hovedtræarten, uønsket opvækst i ældre kulturer, udrensning af løvtrælommer, samt naturpleje af lysåben natur og fortidsminder. Dertil kommer ad hoc opgaver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers omsætning for det seneste disponible regnskabsår
Virksomhedens omsætning for det seneste disponible regnskabsår, skal være minimum 100 000 DKK.
En liste med de 2 betydeligste leverancer af lignende tjenesteydelser som den udbudte kontrakt, der er udført inden for de seneste 3 år (regnet fra tilbudsfristen), afhængig af hvornår virksomheden blev etableret eller startede sin virksomhed, med angivelse af beløb, datoer og modtagere, såvel offentlige som private.
Ordregivers mindstekrav til den økonomiske aktørs tekniske og faglige formåen er minimum 2 relevante referencer fra leverancer af lignende tjenesteydelser som de i den udbudte kontrakt inden for de seneste 3 år (regnet fra tilbudsfristen).
Ved relevante referencer fra leverancer af lignende tjenesteydelser som den udbudte kontrakt forstås følgende: Tjenesteydelser inden for skovbruget som for eksempel bevoksningsudrensning og kulturpleje samt traktor opgaver m.v.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/