Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tender.konnect.dk/invite/457
Udbyder
Hedensted Kommune
Vindere
Rute 1
(16.07.2019)
Kloster A/S
Helge Nielsens Allé 13
8723 Løsning
Opdateringer
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 14-06-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-06-2019
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Som følge af manglende adgang til dele af udbudsmaterialet forlænges tilbudsfristen hermed til den ovennævnte dato. Opdateret tidsplan fremgår af den elektroniske version af udbudsbetingelserne.
Vintertjenester på veje - Hedensted Kommune
Hedensted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189587
Niels Espes Vej 8
Hedensted
8722
Danmark
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hedensted.dk
Del II: Genstand
Vintertjenester på veje - Hedensted Kommune
Hedensted Udbyder glatførebekæmpelse (isrydning og snerydning) på kommunens veje.
Der udbydes én rute pr. delaftale. Der udbydes i alt 12 delaftaler.
Delaftale 1-3 omfatter veje der er klassificeret som vintervejklasse 1+2.
Delaftale 4-12 omfatter veje der er klassificeret som vintervejklasse 3.
Der tildeles en eneleverandøraftale på hver delaftale. Samme leverandør kan vinde flere delaftaler.
Rute 1
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 1, der består af vintervejklasse 1+2.
Rute 2
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 2, der består af vintervejklasse 1+2.
Rute 3
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 3, der består af vintervejklasse 1+2.
Rute 4
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 4, der består af vintervejklasse 3.
Rute 5
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 5, der består af vintervejklasse 3.
Rute 6
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 6, der består af vintervejklasse 3.
Rute 7
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 7, der består af vintervejklasse 3.
Rute 8
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 8, der består af vintervejklasse 3.
Rute 9
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 9, der består af vintervejklasse 3.
Rute 10
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 10, der består af vintervejklasse 3.
Rute 11
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 11, der består af vintervejklasse 3.
Rute 12
Hedensted Kommune
Glatførebekæmpelse på rute 12, der består af vintervejklasse 3.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD erklære ikke at være omfattet af de obligatoriske eller angivne frivillige udelukkelsesgrunde.
Tilbudsgiver skal have en erhvervsansvarsforsikring.
Tilbudsgiveren skal dokumentere gyldig erhvervsansvarsforsikring med en samlet sum på ikke under 5 000 000 DKK/år.
Som dokumentation for ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde skal Tilbudsgiveren på anmodning fremsende serviceattest indhentet fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal være udstedt indenfor de seneste 6 måneder regnet fra tidspunktet for tilbudsfristens udløb.
Der skal gennem hele kontraktperioden opretholdes erhvervsansvarsforsikring med en samlet sum på min. 5 000 000 DKK.
Der skal i forbindelse med indgåelse af kontrakt underskrives arbejdsklausul. Arbejdsklausulen fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Horsens
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af indkomne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk