Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/701e2a8e-9699-4885-bcd0-4a5fd721ac1d/publicMaterial
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/701e2a8e-9699-4885-bcd0-4a5fd721ac1d/homepage
Udbyder
Fredericia Kommune
Vindere
Udbud af vintertjenester til Fredericia Kommune - Rute 1, 3 og 4
(09.10.2019)
P.L. Jessen ApS
Røde Banke 102
7000 Fredericia
Udbud af vintertjenester til Fredericia Kommune - Rute 10
(09.10.2019)
Tolstrup A/S
Tolstrup allé 18
7000 Fredericia
Udbud af vintertjenester til Fredericia Kommune - Rute 9
(09.10.2019)
Hedendanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Vintertjenester til Fredericia Kommune
Fredericia Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
69116418
Gothersgade 20
Fredericia
7000
Danmark
Kontaktperson: Malene Frederiksen
Telefon: +45 20611387
E-mail: malene.h.frederiksen@fredericia.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/701e2a8e-9699-4885-bcd0-4a5fd721ac1d/homepage
Del II: Genstand
Vintertjenester til Fredericia Kommune
Udbud af vintertjenester til Fredericia Kommune.
Fredericia Kommune ønsker at udbyde levering af vintertjenester på ca. 170,57 km offentlig vej. Det samlede udbud omfatter 5 delaftaler/ruter, som er fordelt på:
- Rute 1, på ca. 32,13 km klasse 1-vej,
- Rute 3, på ca. 50,63 km klasse 2 og 3-veje,
- Rute 4, på ca. 49,22 km klasse 2 og 3-veje,
- Rute 9, på ca. 15,32 km sti og grundejerruter,
- Rute 10, på ca. 23,27 km sti og grundejerruter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kræves vognmandstilladelse til delaftaler 1, 3 og 4 jf. lovbekendtgørelse nr 1051 af 12.11.2012 om godskørsel.
Tilbudsgiver skal udfylde ESPDet jf. punkt 20 Udelukkelse og egnethed.
Den forventede vindende tilbudsgiver for hver delområde, skal fremlægge dokumentation for oplysninger opgivet i ESPD. Dette i form af serviceattest, som maks. må være 6 måneder fra udstedsdatoen.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Tilbudsgiver skal have en gyldig erhvervs- og ansvarsforsikring med en dækningssum på min. 10 000 000 DKK fra kontrakts start og i hele kontraktperioden. Dækningssummen er gældende pr. forsikrings-skade.
Forsikringerne skal dække skader på ordregivers materiel, mens det er i entreprenørens varetægt, samt skader på 3. part ved kørsel med ordregivers materiel,
- Genanskaffelsesværdien af ordregivers materiel, der skal være omfattet af forsikringen er cirka:
- - Saltspreder (på lastbil) 450 000 DKK,
- - Saltspreder 150 000 DKK,
- - Lastbilplov 150 000 DKK,
- - Traktorplov 90 000 DKK.
Gældende forsikringspolice, samt kvittering fra sidste betaling af police, samt entreprenørens ansvarsforsikring, skal foreligge forinden kontraktunderskrivelsen.
Tilbudsgiver skal udfylde ESPDet jf. punkt 20 Udelukkelse og egnethed.
Den forventede vindende tilbudsgiver for hver delområde, skal fremlægge dokumentation for oplysninger opgivet i ESPD. Dette i form af serviceattest, som maks. må være 6 måneder fra udstedsdatoen.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære tilbudsåbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk