Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/eb568fa9-f816-4dc5-b42f-26e7b427e636/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/eb568fa9-f816-4dc5-b42f-26e7b427e636/homepage
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Valgt firma
(06.09.2019)
Norva24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Oprensning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde og linjedræn
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Stine Kehlet Andersen
Telefon: +45 21244094
E-mail: stkan@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Odense
Danmark
E-mail: stkan@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odenseletbane.dk
Del II: Genstand
Udbud af Oprensning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde og linjedræn
Udbuddet vedrører oprensning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde og linjedræn i Odense Kommune. Herunder også bortskaffelse af det oprensede materiale. Oprensningen vedrører brønde og linjedræn, der er placeret på offentlige veje, fodgængerområder, cykelstier, letbanetracé, letbaneperroner, parkeringspladser, herunder Park & Ride-anlæg ved letbanen, Power Stations (transformerstationer) og tunneller.
Udbuddet vedrører oprensning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde og linjedræn i Odense Kommune. Herunder også bortskaffelse af det oprensede materiale. Oprensningen vedrører brønde og linjedræn, der er placeret på offentlige veje, fodgængerområder, cykelstier, letbanetracé, letbaneperroner, parkeringspladser, herunder Park & Ride-anlæg ved letbanen, Power Stations (transformerstationer) og tunneller.
Der er tale om oprensning af ca. 2 500 brønde og 1 900 meter linjedræn, der skal oprenses en gang årligt. Derudover er der tale om ca. 49 000 brønde, der skal oprenses hvert andet år.
Der stilles krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Se udbudsbetingelsernes pkt 8.1.
Den årlige omsætning forventes at være 1 200 000 - 1 700 000 DKK. Værdien er ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan ændres i op- og nedadgående retning i aftaleperioden. Den anslåede værdi i pkt II.1.5 er udtryk for den maksimale forventede omsætning i hele aftaleperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i Ethics angive mindst 2 sammenlignelige referencer, der ikke er mere end 3 år gamle. Alderen på referencerne regnes i forhold til referencens slutdato og tilbudsfristen for dette udbud. Referencen må således senest være afsluttet den 25.6.2016. Der kan også være tale om referencer, der vedrører igangværende arbejde. Referencerne skal vedrøre løbende samarbejder, f.eks. en rammeaftale, og således ikke enkeltstående arbejder. Minimum én af referencerne skal være udført for en offentlig ordregiver. Referencerne skal vedrøre brøndoprensning. Der stilles ikke specifikke krav om, at der er tale om oprensning af f.eks. linjedræn eller rendestensbrønde. Alle de nævnte forhold skal fremgå af beskrivelsen af referencen.
Omsætningen for hver af de 2 referencer skal være minimum 300 000 DKK årligt.
Der henvises til det i udbudsmaterialet vedlagte aftaleudkast, som vil udgøre aftalegrundlaget for den endelige rammeaftale mellem ordregiver og den valgte leverandør.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Medio 2023
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere Og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk