Fakta om udbudet
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Vintertjeneste
Ikast-Brande Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2019/S 088-211159)
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189617
Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Birgit Schou Hansen
Telefon: +45 99603241
E-mail: bihan@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb
Del II: Genstand
Vintertjeneste
Udbuddet omfatter vintertjeneste (snerydning og glatførebekæmpelse) i Ikast-Brande Kommune. Kontraktperioden forventes at løbe fra oktober 2019 til oktober 2023 (4 år) for vintertjeneste på vintervejklasse 1, 2+3 veje.,
Kontraktperioden forventes at løbe fra oktober 2019 til oktober 2021 (2 år) for vintertjeneste på fortove og stier med en option på forlængelse på 2 år (2 x 1 år).
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til udbudsloven (lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
I forbindelse med tilbudsafgivelsen skal indsendes:
- Udfyldt og underskrevet tilbudsliste,
- Udfyldt, ESPD-dokument (Det fælles europæiske udbudsdokument),
- Oplysning om eventuelle underleverandører, der påtænkes anvendt.