Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63675caa-738c-4aa6-9db5-da5e81b5c3d8/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63675caa-738c-4aa6-9db5-da5e81b5c3d8/homepage
Udbyder
Aalborg Kloak A/S
Vindere
Valgt firma
(17.01.2020)
LL Transport og Entreprenør ApS
Tranekærvej 110, Kaas
9490 Pandrup
Tømning af bundfældningstanke
Aalborg Kloak A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
32651798
Stigsborg Brygge 5
Nørresundby
9400
Danmark
Kontaktperson: Jan Severinsen
Telefon: +45 25199266
E-mail: jan.severinsen@aalborgforsyning.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Udbud af tømning af bundfældningstanke
Udbuddet vedrører tømning af bundfældningstanke, septiktanke, trix-tanke og minirenseanlæg på alle ejendomme, der er omfattet af Aalborg Kloak A/S regulativ for tømningsordning af bundfældningstanke.
Opgaven omfatter tømning af bundfældningstanke, septiktanke, trix-tanke og minirenseanlæg på alle ejendomme, der er omfattet af Aalborg Kloak A/S regulativ for tømningsordning af bundfældningstanke. De omfattede ejendomme er beliggende udenfor offentligt kloakerede områder.
Ejendommene, hvor tømningen skal gennemføres, er typisk enkeltbeliggende ejendomme – i nogle tilfælde ejendomme beliggende i mindre grupper – og udenfor tætte byområder. Desuden er ikke-kloakerede sommerhuse omfattet af ordningen.
Der er på nuværende tidspunkt ca. 5 570 ejendomme omfattet af tømningsordningen. Geografisk er tømningsordningen opdelt i 28 distrikter. Hvert distrikt har et fast tidsrum (normalt 3 uger) for tømning af bundfældningstanke.
Entreprenøren må acceptere, at antallet af ejendomme omfattet af tømningsordningen bliver færre i aftaleperioden som følge af kloakering af sommerhusområder og ejendomme i det åbne land i Aalborg Kommune. Entreprenøren modtager betaling efter det faktiske antal tømninger. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage et givent antal tømninger i Rammeaftalens løbetid.
Aftalen indeholder 2 forlængelsesoptioner på op til 12 måneder hver.
Ordregiver har option på forlængelse, jf. afsnit II.2.7.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal redegøre for obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136, i forbindelse med udfyldelse af ESPD’et.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Såfremt man ønsker at afgive tilbud i denne udbudsproces, skal man udfylde den offentliggjorte ESPD gennem Ethics. Udfyld ESPD'et med de oplysninger, som er angivet i del II.A, III.A, III.B og III.C.
— I del II.A: Tilbudsgiver skal oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt tilbudsgiver er en mikrovirksomhed, en lille eller en mellemstor virksomhed samt hvorvidt tilbudsgiver deltager i udbudsproceduren sammen med andre (som et konsortium eller lignende),
— I del III: Tilbudsgiver skal oplyse alle de efterspurgte oplysninger. Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135, stk. 1-3 og 136.
Hvis tilbudsgiver afgiver tilbud sammen med andre, navnlig som del af en gruppe, et konsortium, et joint venture eller lignende, skal alle berørte deltagere indsende et særskilt ESPD. Alle de krævede oplysninger under del III skal afgives for hver deltager i konsortiet. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen dog være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle konsortiedeltagere, er tilbuddet ikke nødvendigvis ikke konditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Endvidere skal hver deltager i det individuelle ESPD angive den økonomiske aktørs rolle i gruppen, de øvrige økonomiske aktører, der deltager i proceduren samt i givet fald navnet på den deltagende gruppe (ESPD del II.A).
Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen være den samlede egnethed, der vurderes.Tilbudsgiver kan alene indgive ét tilbud. Såfremt samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere tilbud, f.eks. selv indgiver eget tilbud, men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der afgiver tilbud, skal tilbudsgiverne sikrer, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgivers tilbud.
Tilbuddet skal afgives elektronisk på Ethics.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2.6.2016) m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk