Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=243267&B=LEJRE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=243267&B=LEJRE
Udbyder
Lejre Kommune
Vindere
Valgt firma
(21.11.2019)
Norva 24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Tømning af nedløbsbrønde mv
Lejre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29 18 85 48
Møllebjergvej 4
Hvalsø
4330
Danmark
Kontaktperson: Kresten Gørtz
Telefon: +45 92430408
E-mail: krng@lejre.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.lejre.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194457
Del II: Genstand
Udbud af tømning af nedløbsbrønde mv.
Udbuddet indbefatter indgåelse af en aftale om udførelse af tømning af nedløbsbrønde mv. Aftalen omfatter følgende ydelser:
Nedløbsbrønde:
- Ordinær tømning af nedløbsbrønde, ca. 6 600 stk.,
- Håndoprensning,
- Ekstra tømning,
- Akut tømning,
- Bortskaffelse af opsuget materiale til bygherredepot,
- Alternativ bortskaffelse af opsuget materiale (option).
Sandfangsbrønde:
- Ordinær tømning af brønde, ca. 150 stk.,
- Ekstra tømning Spuling af underføringer/ledninger, ca. 800 meter.
Regningsarbejder:
- Arbejdsløn,
- Materiel: Slamsuger inkl. fører.
Region Sjælland, Lejre Kommune
Udbuddet indbefatter indgåelse af en aftale om udførelse af tømning af nedløbsbrønde mv. Aftalen omfatter følgende ydelser:
Nedløbsbrønde:
- Ordinær tømning af nedløbsbrønde, ca. 6 600 stk.,
- Håndoprensning,
- Ekstra tømning,
- Akut tømning,
- Bortskaffelse af opsuget materiale til bygherredepot,
- Alternativ bortskaffelse af opsuget materiale (option).
Sandfangsbrønde:
- Ordinær tømning af brønde, ca. 150 stk.,
- Ekstra tømning Spuling af underføringer/ledninger, ca. 800 meter.
Regningsarbejder:
- Arbejdsløn,
- Materiel: Slamsuger inkl. fører.
Option på forlængelse 1+1 år på tilsvarende vilkår og pris.
Option på forlængelse 1+1 år på tilsvarende vilkår og pris.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivere skal efter krav fra Ordregiver dokumentere opfyldelsen af udbudsbekendtgørelsens minimumskrav til økonomisk egnethed ved fremlæggelse af følgende:
- Bevis for relevant erhvervsansvarsforsikring i form af forsikringscertifikat, forsikringspolice eller tilsvarende dokument,
- Tilbudsgivers seneste årsrapport med revisionspåtegning ledsaget af erklæring fra tilbudsgiver om eventuelle væsentlige forandringer indtruffet efter aflæggelsen af årsrapporten,
- Erklæring om økonomiske nøgletal, afgivet af tilbudsgivers ledelse og bekræftet af tilbudsgivers revisor, såfremt tilbudsgiver er underlagt revisionspligt i forbindelse med aflæggelse af årsrapporter. Såfremt tilbudsgiver som følge af årsager, der ikke kan tilregnes denne, ikke kan fremlægge dokumentationen, kan tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske egnethed på anden måde, som Ordregiver skønner passende, jf. udbudslovens § 154, stk. 2.
- Årlig omsætning på minimum 500 000 DKK de 3 seneste afsluttede regnskabsår ESPD Del IV B, dog for bydende, der har været etableret i mindre end 3 år, for så lang en periode som muligt,
- Positiv egenkapital de seneste 3 regnskabsår, ESPD Del IV B,
- Forsikringsmæssig dækning af sit produkt-, person- og erhvervsansvar i et af Finanstilsynet anerkendt forsikringsselskab dækkende ting- og personskader på en forsikringssum på minimum 10 000 000 DKK pr. skadebegivenhed ved upload af forsikringspolice og senest fremsendte præmiebetaling
Tilbudsgivere skal efter krav fra Ordregiver dokumentere opfyldelsen af i) udbudsbekendtgørelsens minimumskrav til teknisk-faglig egnethed ved fremlæggelse af følgende:
- Liste over tilsvarende opgaver med slamsugning med angivelse af en overordnet karakteristik af kontrakten og årlig kontraktsum,
- Bevis for faglige kvalifikationer vedr. udførelse af tjenesteydelser langs og på veje,
- Bevis for opfyldelse af EURO-norm krav for tilbudsgivers vognpark.
- Erfaring med tilsvarende opgaver med slamsugning udført inden for de seneste 3 år, dog for bydende, der har været etableret i mindre end 3 år, for så lang en periode som muligt,
- Mindst 1 medarbejder skal have bestået kurset ”Vejen som arbejdsplads”,
- Tilbudsgivers vognpark, slamsuger, har EURO III eller EURO II motor med monteret partikelfilter eller bedre.
Udbudsmaterialet indeholder en klausul iht. ILO-konvention. Se Bilag 2: Bestemmelser om ILO-Konventioner.
Del IV: Procedure
Det er ikke muligt at overvære åbning af tilbud eller til at få oplysninger om indholdet heraf.
Del VI: Supplerende oplysninger
2023
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk