Fakta om udbudet
Udbyder
Fors A/S
Udbud om grønne og hvide serviceydelser
Fors A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33032838
Tåstrup Møllevej 5
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Erol Koc
Telefon: +45 30786137
E-mail: eko@fors.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fors.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/368386
Del II: Genstand
Udbud om grønne og hvide serviceydelser
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på følgende følgende delkontrakter:
— Grønne serviceydelser,
— Hvide Serviceydelser.
En detaljeret beskrivelse af ydelserne findes i pkt. II.2.4 samt i udbudsmaterialet.
Ordregiver gennemfører udbuddet på vegne af følgende driftsselskaber:
— Fors Vand Holbæk A/S (cvr. 33033346),
— Fors Spildevand Holbæk A/S (cvr. 32765572),
— Fors Varme Holbæk, Jyderup A/S (cvr. 33033125),
— Fors Varme Holbæk, St. Merløse A/S (cvr. 33033079),
— Fors Vand Lejre A/S (cvr. 33054211),
— Fors Spildevand Lejre A/S (cvr. 33055072),
— Fors Vand Roskilde A/S (cvr. 32837859),
— Fors Spildevand Roskilde A/S (cvr. 32837832),
— Fors Varme Roskilde A/S (cvr. 32837425),
— Fors Affald Holbæk A/S (cvr. 33033192),
— Fors A/S Roskilde (cvr. 33032838).
Grønne serviceydelser.
Entreprenøren skal sørge for vedligeholdelse af udendørs arealer, eksempelvis græsslåning omkring bassiner og pumpestationer, hæk klipning på samme, stygning af buske og træer. Endvidere skal entreprenøren udføre opgaver som renholdelse af pladser for ukrudt, samt rensning af tagrender på bygninger.
Delkontrakten kan forlængelse i op til 24 måneder (2 x 12 måneder).
Hvide serviceydelser.
På en delmængde af arealerne skal der i forbindelse med vinter foretages saltning og snerydning efter behov.
Delkontrakten kan forlængelse i op til 24 måneder (2 x 12 måneder).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Grønne serviceydelser.
Del V: Kontrakttildeling
Hvide serviceydelser.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal i sit tilbud vedlægge et fælles europæisk udbudsdokument (udfyldes via EU-Supply), hvori tilbudsgiver oplyser om:
— Den økonomiske aktør (del II.A),
— Den økonomiske aktørs repræsentanter (del II.B),
— Egnethed baseret på andre økonomiske aktørers formåen (del II.C),
— Udelukkelsesgrunde vedrørende straffedomme i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 1 (del III.A),
— Betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 3 (del III.B),
— Insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet i henhold til Udbudslovens § 136, nr. 1-3 og § 137, stk. 1, nr. 1-6 (del III.C),
— Økonomisk og finansiel formåen (del IV.B).
Tilbudsgivers oplysninger i det fælles europæiske udbudsdokument skal være ajourførte og gældende på tidspunktet for tilbudsfristens udløb.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (LBK nr. 593 af 2.6.2016), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort.
Klage over tildelingen af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (mini-udbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud senest 30 dage efter Ordregiver har givet besked til de berørte tilbudsgivere om tildeling af kontrakten. Fristen regnes fra dagen efter denne underretning.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk