Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247136&B=ASSENS
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247136&B=ASSENS
Udbyder
Assens Kommune
Vindere
EU-udbud på maskinel gadefejning
(25.11.2019)
JD Entreprise
borgergade 12
4672 magleby
EU udbud på tømning af nedløbsbrønde
(25.11.2019)
Dan Sweep A/S
Viborgvej 35
7442 Engesvang
Maskinel gadefejning og tømning af nedløbsbrønde
Assens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189692
Rådhus Allé 5
Assens
5610
Danmark
Kontaktperson: Sofie Greve
Telefon: +45 64747474
E-mail: sgkla@assens.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.assens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/333717
Del II: Genstand
EU-udbud på maskinel gadefejning og tømning af nedløbsbrønde
Assens Kommune udbyder maskinel gadefejning og tømning af nedløbsbrønde. Udbuddet opdeles i 2 delaftaler: Delaftale 1 – Maskinel gadefejning og Delaftale 2 – Tømning af nedløbsbrønde.
EU-udbud på maskinel gadefejning
Assens Kommune udbyder maskinel gadefejning.
2 x 12 måneder.
Option på ekstra årlig gadefejning.
EU-udbud på tømning af nedløbsbrønde
Tømning af nedløbsbrønde i by og på landet.
2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Referenceliste vedrørende tilsvarende eller lignende kontrakter udført inden for de seneste 3 år, regnet fra tidspunktet for udbudsbekendtgørelsens offentliggørelse i EU-tidende, skal vedlægges tilbuddet. Referencelisten bør indeholde en beskrivelse af kontrakten, kontraktværdien, dato for udløb af kontrakten og modtageren.
Det forventes, at tilbudsgiver kan anvise minimum 1 reference. En lignende kontrakt skal opfylde følgende:
— Lignende opgaver skal være udfyldt hos en offentlig ordregiver,
— Lignende opgaver skal omfangsmæssigt svare til min. 50% af nærværende opgaves omfang
Del IV: Procedure
Ikke adgang til at overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk