Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tendsign.com/doc.aspx?ID=74938&Goto=Tender
Udbyder
I/S Vestforbrænding
Rengøringsservice på Vestforbrænding
I/S Vestforbrænding
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
I/S Vestforbrænding
Ejby Mosevej 219
Att: Annette Niesø Lyngbye
2600 Glostrup
DANMARK
Mailadresse: aly@vestfor.dk
Yderligere oplysninger fås her: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=74938
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=74938&Goto=Docs
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: TendSign
DANMARK
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=74938&Goto=Tender
Miljø
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 14: Bygningsrengøring og ejendomsadministration
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns omegn.
NUTS-kode DK012
Derudover omfatter udbuddet diverse ekstraopgaver i henhold til kravspecifikationen, som Vestforbrænding har mulighed for at bestille og få udført i hele kontraktperioden.
90000000, 90900000, 90910000, 90920000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Angivelse af, hvor mange timer Tilbudsgiver har sat af til rengøring af hvert enkelt rum, lokalitet og øvrige arealer. Vestforbrænding skal således kunne se at der for eksempel i kontor x bliver brugt y antal timer. Timeangivelsen vil ikke indgå som en vurdering af tilbuddet i forhold til tildelingskriterierne. Tilbudsgiver vil dog være bundet af det angivne antal timer i hele kontraktperioden.
— Plan over hvordan rengøring udføres, med oplysninger om koordinering, tid mv. såfremt tilbudsgiver har udfyldt pris i tilbudslisten, hvor tilbudsgiver selv har mulighed for at foreslå et tidsrum.
— Kopi af erhvervs- og produktansvarsforsikring i kraft. Såfremt dette ikke er muligt, bekræftelse fra forsikringsselskab om, at den krævede erhvervs- og produktansvarsforsikring træder i kraft ved kontraktstart.
— De i bilag 3 Obligatorisk skema oplistede oplysninger.
— Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Er det ikke muligt at angive 3 referencer eller referencer overhovedet, skal den tekniske og faglige formåen beskrives på anden vis.
— Angivelse af de miljø- og kvalitetsforanstaltninger der vil blive anvendt i forbindelse med opgavens udførelse i henhold til bilag 5.
— Angivelse af den Arbejdsmiljøledelse der vil blive anvendt i forbindelse med opgavens udførelse i henhold til bilag 6.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Er det ikke muligt at angive 3 referencer eller referencer overhovedet, skal den tekniske og faglige formåen beskrives på anden vis.
Del IV: Procedure
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævn for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på http://www.retsinformation.dk/), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).