Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=249015&B=ENVIDAN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=249015&B=ENVIDAN
Udbyder
Vestforsyning Erhverv A/S
Vindere
Valgt firma
(08.01.2020)
Thingstrup Maskinstation K/S
Hvolbyvej 2
7570 Vemb
Tømningsordningen for Vestforsyning
Vestforsyning Erhverv A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26350697
Nupark 51
Holstebro
7500
Danmark
Kontaktperson: Camilla Rosenkrantz Schrold
Telefon: +45 27153724
E-mail: crs@envidan.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vestforsyning
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/170064
Del II: Genstand
Udbud af tømningsordningen for Vestforsyning
Opgaven består i tømning af ca. 4 400 bundfældningstanke, som er omfattet af gældende tømningsregulativ. Entreprenøren modtager betaling efter det faktiske antal tømte tanke. Slammet skal afleveres på Holstebro Centralrenseanlæg. Det forventes der skal kloakeres et sted mellem 500-1 000 ejendomme i løbet af projektperioden. Der udbydes en aftale fra 1.1.2020 til 31.12.2022, men en option på forlængelse i 3 * 1 år.
Holstebro Kommune
Opgaven består i tømning af ca. 4 400 bundfældningstanke, som er omfattet af gældende tømningsregulativ. Entreprenøren modtager betaling efter det faktiske antal tømte tanke. Slammet skal afleveres på Holstebro Centralrenseanlæg. Det forventes der skal kloakeres et sted mellem 500-1 000 ejendomme i løbet af projektperioden. Der udbydes en aftale fra 1.1.2020 til 31.12.2022, men en option på forlængelse i 3 * 1 år.
3 * 1 år.
Option på forlængelse i 3 * 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Den vindende entreprenør skal fremsende en serviceattest.
Tilbudsgiveren skal anføres oplysninger om tilbudsgiverens omsætning, henholdsvis specifikke årsomsætning, soliditetsgrad og egenkapital for de seneste 3 regnskabsår. og vedlægge de seneste 3 års regnskaber.
Referencer: En liste med maksimalt 5 lignende opgaver udført inden for de seneste 3 år. Listen bør indeholde oplysninger om ordregiver, kontraktsum og udførelsestidspunkt (må gerne vedlægges som bilag).
Mindst 1 reference på en lignende opgave skal vedlægges.
Del IV: Procedure
Elektronisk udbud og åbning af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
dk
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk