Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247854&B=HOVEDSTADEN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247854&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Valgt firma
(13.12.2019)
Forenede Service A/S
Buddingevej 312
2860 Søborg
Rengøring og serviceopgaver i Region Hovedstadens Psykiatri
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Jacob Haim
Telefon: +45 38665000
E-mail: jacob.haim@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udbud af rengøring og serviceopgaver i Region Hovedstadens Psykiatri
Udbuddet vedrører Psykiatrisk Center København, Rigshospitalets indkøb af Udbud af rengøring og serviceopgaver i Region Hovedstadens Psykiatri, Rigshospitalet mfl.
Rengøring på Psykiatrisk Center København: Rigshospitalet m.fl., inkl. rengøringsrelaterede serviceydelser og buffethåndtering (køkkenopgaver - klargøring af patientmad m.v.).
Det samlede rengøringsareal udgør 12 843 m2.
4 x 6 måneder.
Beskrivelse af optioner:
— Se udbudsmateriale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD del IV, B, 4) Specifik gennemsnitlig omsætning. Den økonomiske aktørs gennemsnitlige årsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten (rengøring), jf. Udbudsbekendtgørelsens Del II, Genstand, er for de seneste 3 regnskabsår i gennemsnit lig eller over:
ESPD del IV, B, 6) Finansielle nøgletal. For det finansielle nøgletal: "Positiv egenkapital" erklærer den økonomiske aktør, at den faktiske værdi for det eller de nøgletal er opfyldt:
Mindstekrav: 10 000 000 DKK pr/år.
Kravet er tillige opfyldt, hvor den økonomiske aktør ved revisorerklæring dokumenterer, at kravet opfyldes for perioden fra fristen og 3 år tilbage. Alene vinderen skal fremsende evt. erklæring, og først ved ordregivers påkrav.
Mindstekrav: Positiv egenkapital.
ESPD del IV, C, 3) Kun for tjeneteydelser: Levering af leverancer af den anførte type. I referenceperioden (3 år op til fristen) har den økonomiske aktør leveret én betydelige tjenesteydelser af den i Udbudsbekendtgørelsens Del II, Genstand anførte type.
Mindstekrav: Minimum én igangværende reference med DS/INSTA 800 samt minimum én igangværende reference med DS 2451-10 successivt NIR. For så vidt angår DS/INSTA 800 kan referencerne eksempelvis omfatte hospitaler, skoler, institutioner eller lignende. For så vidt angår DS 2451-10, successivt NIR, kan referencerne omfatte hospitaler, klinikker, specialinstitutioner, ambulatorier eller lignende.
Der er i kontrakten vilkår om sikkerhedsstillelse og virksomhedsoverdragelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk