Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=251130&B=NST
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=251130&B=NST
Udbyder
Naturstyrelsen
Vindere
Valgt firma
(31.01.2020)
Ole Poulsen
Engebækgårdvej 28
7260 Sdr. Omme
Maskinskovning på Sjælland
Naturstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33157274
Førstballevej 2
Randbøl
7183
Danmark
Kontaktperson: Steffen Rasmussen
Telefon: +45 93564061
E-mail: stera@nst.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naturstyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/250996
Del II: Genstand
Maskinskovning på Sjælland
Udbuddet omfatter hovedsagelig maskinskovning i nål- og løvtræsbevoksninger, primært unge tyndingsbevoksninger på Sjælland, Lolland og Falster. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Sjælland
Udbuddet omfatter hovedsagelig maskinskovning i nål- og løvtræsbevoksninger, primært unge tyndingsbevoksninger på Sjælland, Lolland og Falster. En del af udførelsen kan finde sted på arealer, der ejes af andre end Naturstyrelsen.
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver på uændrede betingelser med et skriftligt varsel til Entreprenøren på 3 måneder. Forlængelse kan ske 2 gange, hver gang med op til 1 års forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal angive følgende oplysninger i ESPD Del IV, afsnit B:
1) Den økonomiske aktørs egenkapital;
2) Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning.
-
1) Positiv egenkapital i mindst 2 af de 3 seneste disponible regnskabsår;
2) En gennemsnitlig årsomsætning for de 3 seneste disponible regnskabsår på mindst 1 000 000 DKK.
Del IV: Procedure
Naturstyrelsen
Førstballevej 2
7183 Randbøl
Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2025
Deltagelse i udbuddet kan kun ske via ordregivers elektroniske udbudssystem, EU-Supply, jf. adressen i punkt I.3). For at få adgang til udbudsmaterialet skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. Tidsfrister i relation til spørgsmål og svar fremgår af udbudsbetingelserne. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Hvis tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail dksupport@eu-supply.com eller telefon +45 70 20 80 14.
Tilbudsgiver skal indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Ved en sammenslutning af virksomheder, fx et konsortium, skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som tilbudsgiveren baserer sig på. Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver er omfattet af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde samt udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudsloven § 138.
Inden beslutning om tildeling af kontrakt skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at indgå kontrakt med, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens § § 151 og 152, jf. § 153.
Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav.
I relation til punkt II.1.5 og II.2.6 bemærkes, at beløbet alene udgør et skøn over den forventede kontraktsum for kontraktens fulde løbetid inklusive forlængelser.
Der afholdes orienteringsmøde den 10.10.2019, kl. 13:00 til 16:00 på følgende adresse: Naturstyrelsen Nordsjælland, Ostrupgård, Gillelejevej 2B, 3230 Græsted. Yderligere oplysninger fremgår af udbudsbetingelserne pkt. 8.3.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/