23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 194-471685
Offentliggjort
08.10.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
05.11.2019 Kl. 08:00

Addresse
https://permalink.mercell.com/114919526.aspx

Udbyder

SamAqua - SamAqua

Vindere

Delaftale C - Svendborg Spildevand og Ærø Vand

(30.01.2020)
Norva24 Danmark A/S
Albertslund

Delaftale B - Vandcenter Syd

(30.01.2020)
Norva24 danmark
Albertslund

Delaftale A - Nyborg Forsyning

(30.01.2020)
NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund

TV- Inspektion og Spuling samt relaterede opgaver


SamAqua - SamAqua

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
SamAqua - SamAqua
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Malene Loff Skræ
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/114919526.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/

I.1) Navn og adresser
NFS Spildevand A/S
29826878
Gasværksvej 2
Nyborg
5800
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.nfs.as

I.1) Navn og adresser
Vandcenter Syd A/S
17414003
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.vandcenter.dk

I.1) Navn og adresser
Svendborg Spildevand A/S
3005469
Ryttermarken 21
Svendborg
5700
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.vandogaffald.dk

I.1) Navn og adresser
Ærø Vand A/S
32095186
Industrivej 6
Marstal
5960
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.aeroevand.dk/

I.1) Navn og adresser
Kerteminde Forsyning - Spildevand A/S
32077315
Kohaven 12
Kerteminde
5300
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.kertemindeforsyning.dk

I.1) Navn og adresser
Middelfart Spildevand A/S
32259901
Strandvejen 100
Middelfart
5500
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.middelfartspildevand.dk

I.1) Navn og adresser
Haderslev Spildevand A/S
32882277
Fjordagervej 32
Haderslev
6100
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.provas.dk

I.1) Navn og adresser
BlueKolding A/S
32767982
Kolding Åpark 3
Kolding
6000
Danmark
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://bluekolding.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/114919526.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/114919526.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud på TV- Inspektion og Spuling samt relaterede opgaver

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90491000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

Den i udbudbekendtgørelsens angivne værdi er der indlagt en usikkerhedsmargin på +10%.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 42 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale A - Nyborg Forsyning

 

Delkontraktnr.: A
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Nyborg Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning. Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

På forlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale B - Vandcenter Syd

 

Delkontraktnr.: B
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Odense Kommune og Nordfyns Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning. Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 900 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for forlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale C - Svendborg Spildevand og Ærø Vand

 

Delkontraktnr.: C
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Svendborg Kommune og Ærø Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning. Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 468 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for forlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale D - Kerteminde Forsyning - Spildevand

 

Delkontraktnr.: D
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Kerteminde Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning. Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 280 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på forlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale E - Middelfart Spildevand

 

Delkontraktnr.: E
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Middelfart Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning. Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 840 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for forlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale F - Provas, Haderslev Spildevand

 

Delkontraktnr.: F
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Primært Haderslev Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning. Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 840 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for forlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale G - BlueKolding

 

Delkontraktnr.: G
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Primært i Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

På vegne af en række forsyningsselskaber udbyder SamAqua et udbud på tjenesteydelser i form af levering af TV-inspektion og spuling med tilhørende opgaver.

Følgende opgaver kan undtages fra rammeaftalen, uden at der skal ske kompensation over for entreprenørerne:

— Opgaver som varetages af forsyningerne selv, såfremt de har- eller selv anskaffer sig en spuler/suger,

— Mindre driftsopgaver samt i forbindelse med vagtudkald hos forsyningen,

— Når en opgave udbydes som en underentreprise (som ellers ville være under rammeaftalen) i et større projekt, hvor det samledes projekt har været i et selvstændigt udbud/tilbudsindhentning. Rammeaftalen bliver udbudt som rammeaftaler inddelt efter geografi, hvor der for hvert geografisk område tegnes en aktiv- og en hvilende rammeaftale, som beskrives nærmere i afsnit 7.1 - "Rammeaftaler med kaskademodel". Tilbudsgiver kan give tilbud på en eller flere rammeaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 160 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Mulighed for forlængelse.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal som minimum tilbyde 1 medarbejder der er certificeret til TV-inspektion på et niveau, der som minimum svarer til de tekniske bestemmelser gældende for DTVK (Danske TV-inspektionsfirmaers Kontrolordning) eller tilsvarende ordninger med samme kontrolniveau.

Tilbydes en tilsvarende ordning er det Entreprenøren der skal dokumenter at der er tale om en tilsvarende ordning.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Entreprenøren kan præstere en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 000 000pr. delaftale der afgives tilbud, dog maksimalt 20 000 000 DKK.

Entreprenøren kan erklære at han er indforstået med at ordregiver kan bede om en garanti på konkrete opgaver og at entreprenøren, såfremt denne måtte forventes at få en aktiv eller hvilende aftale skal fremlægge en forhåndserklæring fra penge- eller kautionsforsikringsinstitut.

Entreprenøren har en positiv egenkapital på minimum 2 000 000 DKK pr. år de seneste 3 regnskabsår.

Entreprenøren skal have en soliditetsgrad på minimum 5 det seneste regnskabsår.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Entreprenøren kan præstere en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 000 000 pr. delaftale der afgives tilbud, dog maksimalt 20 000 000 DKK.

Entreprenøren kan erklære at han er indforstået med at ordregiver kan bede om en garanti på konkrete opgaver og at entreprenøren, såfremt denne måtte forventes at få en aktiv eller hvilende aftale skal fremlægge en forhåndserklæring fra penge- eller kautionsforsikringsinstitut.

Entreprenøren har en positiv egenkapital på minimum 2 000 000 DKK pr. år de seneste 3 regnskabsår.

Entreprenøren skal have en soliditetsgrad på minimum 5 det seneste regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Entreprenøren skal vedlægge referencer på kontrakter på TV inspektion og spuling for en af de ordregivendende forsyningsvirksomheder eller andre forsyningsvirksomheder, som enten er igangværende eller er afsluttet indenfor de sidste 3 år. Entreprenøren skal være opmærksom på at forsyningen kan vælge at tage kontakt til referencen for at få verificeret oplysningen.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Kontrakterne skal som minimum have sammen økonomisk volumen som den eller de delaftaler som der bydes på.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 2
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 05/11/2019
Tidspunkt: 08:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 05/11/2019
Tidspunkt: 08:05

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/10/2019

Send til en kollega

0.047