Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/114856415.aspx
Udbyder
SK Spildevand A/S
Vindere
Valgt firma
(15.04.2020)
Slagelse Kloakservice ApS
Valbygårdsvej 75
4200 Slagelse
Tømningsordning - Rammeaftale 2020, Samletanke
SK Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
28483708
Nordvej 6
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Finn Torben Rasmussen på vegne af SK Spildevand A/S
E-mail: fitr@moe.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/114856415.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.moe.dk/
Del II: Genstand
Tømningsordning - Rammeaftale 2020, Samletanke
Udbuddet er på tømning af samletanke.
Samletanke skal tømmes med traditionelle slamsugere og spildevandet skal transporteres til Slagelse Renseanlæg for videre behandling. Der er pt. 661 samletanke i kommunen. Skønnet kontraktværdi er anslået for en 3,5 årig afviklingsperiode (2 år kontrakt + forlængelse i 18 måneder).
18 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Samlet årsomsætning:
Den økonomiske aktørs samlede årsomsætning for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger:
2) Specifik årsomsætning:
Den økonomiske aktørs specifikke årsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, for det antal regnskabsår, der anmodes om i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, er som følger:
- Ad 1) Virksomhedens samlede årsomsætning for de seneste 3 regnskabsår (revisorpåtegnet eller kopi af årsregnskab),
- Ad 2) Tømning af samletanke og/eller tømning af bundfældningstanke for offentlige forsyninger. Indenfor de seneste 3 regnskabsår skal virksomheden have haft en specifik gennemsnitlig årsomsætning på 250 000 DKK.
1) For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type.
Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til 3 års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste 3 år.
Ad 1) I beskrivelsesfeltet anføres informationer om Lastbiler, trækkere, tankvogne, traktorer mv., der benyttes ved tømningsordningen, skal være forsynet med Euro 5 motorer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk