Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/241598f8-bc6e-4f65-b400-562d14bf1c2e/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/241598f8-bc6e-4f65-b400-562d14bf1c2e/homepage
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Vindere
Valgt firma
(14.01.2020)
Meldgaard Miljø A/S
6200 Aabenraa
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 11-11-2019
Time: 23:59
Læses:
Dato: 13-11-2019
Time: 23:59
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 11-11-2019
Time: 23:59
Læses:
Dato: 13-11-2019
Time: 23:59
Indsamling af mad- og restaffald samt miljøbokse
Ikast-Brande Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189617
Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Bernhard Brackhahn
Telefon: +45 51613515
E-mail: bebh@ramboll.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ikast-brande.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://www.ethics.dk
Del II: Genstand
Udbud af indsamling af mad- og restaffald samt miljøbokse
Udbuddet vedrører indsamling og transport af mad- og restaffald samt miljøbokse fra private husstande, kommunale institutioner og virksomheder i Ikast-Brande Kommune.
Ud over indsamlingsopgaven indeholder udbuddet enkelte tillægsydelser.
Ikast-Brande Kommune
Udbuddet vedrører indsamling og transport af mad- og restaffald samt miljøbokse fra private husstande, kommunale institutioner og virksomheder i Ikast-Brande Kommune.
Ud over indsamlingsopgaven indeholder udbuddet enkelte tillægsydelser.
Indsamlingsopgaven omfatter:
- Indsamling af mad- og restaffald fra tokammerbeholdere, et-kammerbeholdere og minicontainere på hjul,
- Indsamling af restaffald fra enkelte vipcontainere, som forventes udfaset i kontraktperioden,
- Indsamling af miljøbokse med farligt affald, herunder batterier, og småt elektronikaffald,
- Registrering af alle tømninger via radiobrik monteret på affaldscontainerne
Indsamlingen foregår i dag med to-kammer-komprimatorbil og et-kammer-komprimatorbil til vipcontainere.
Indsamlingen af affald sker fra:
- Ca. 17 000 enfamilieboliger og sommerhuse med individuel tømning,
- Ca. 1 500 landejendomme med individuel tømning,
- Ca. 3 500 etageboliger og rækkehuse med fælles beholdere.
Dertil et antal kommunale institutioner og erhvervsvirksomheder.
Indsamlingsordningen omfatter i alt ca. 17 000 opsamlingsenheder med i alt ca. 430 000 tømninger pr. år. Opsamlingsmateriel er fordelt på ca. 16 500 tohjulede affaldsbeholdere, ca. 650 minicontainere i størrelserne 660 og 770 liter. Herudover er der ca. 6 vipcontainere på 12 m3.
Mulighed for forlængelse 2 x op til 12 måneder på uændrede vilkår.
Omdeling af madaffaldsposer i byområder, 2 gange/år, 3 ruller à 30 poser (90 stk.) pr. gang pr. husstand/institution/virksomhed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit B, oplyse sin samlede årsomsætning i de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit B, under "Finansielle nøgletal", oplyse sin egenkapital for de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit B, under "Erhvervsansvarsforsikring", oplyse det forsikrede beløb i Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har haft en omsætning pr. år på mindst 10 000 000 DKK i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis Tilbudsgiver baserer sig økonomisk på en anden enhed, beregnes den årlige omsætning samlet for Tilbudsgiver og den støttende enhed.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har haft en egenkapital på mindst 3 000 000 DKK i gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis Tilbudsgiver støtter sig økonomisk til en anden enhed, beregnes egenkapitalen for det enkelte år som summen af Tilbudsgivers og den anden enheds egenkapital det pågældende år.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en forsikringssum på mindst 10 000 000 DKK ved person- og/eller tingsskade i dækningsomfang pr. skade pr. år.
Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit C, oplyse maksimalt 5 lignende referencer, som er udført eller afsluttet inden for de seneste 3 år, vedrørende indsamling af dagrenovation og/eller genanvendelige materialer.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver kan fremlægge mindst 2 referencer inden for de seneste 3 år, på indsamling af dagrenovation og/eller genanvendelige materialer i beholdere på hjul i fast rute fra minimum 10 000 husstande/boliger, herunder erfaring med indsamling af affald fra to-kammerbeholdere.
Tilbudsgiver skal i ESPD’et afgive følgende oplysninger om hver reference:
- Beskrivelse af leverancens genstand (opgaven),
- Den samlede kontraktværdi for leverancen,
- Start- og slutdatoen for leverancen,
- Navn og kontaktoplysninger på den offentlige eller private modtager af leverancen, så Ordregiver har mulighed for at rette henvendelse til en kontaktperson.
Leverandøren skal ved underskrivelse af kontrakten stille en sikkerhed i form af en bankgaranti eller garanti fra et kautionsforsikringsselskab eller lignende. Sikkerhedsstillelsen udgør 12% af den gennemsnitlige årlige kontraktsum ekskl. moms (beregnet på basis af den afgivne beregnede samlede tilbudssum).
Del IV: Procedure
Der vil ikke være mulighed for at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk