Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tender.konnect.dk/invite/600
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
Valgt firma
(20.02.2020)
Leif M. Jensen A/S
9220 Aalborg Øst
Tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2020 - 2023
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Stigsborg Brygge 5
By: Nørresundby
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9400
Land: Danmark
Kontaktperson: Lise Gansted-Mortensen
E-mail: lise.gansted-mortensen@aalborg.dk
Telefon: +45 99312388
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
Tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2020 - 2023
Opgaven omfatter tømning af rendestensbrønde, sandfangsbrønde og spuling af rørunderføringer i Aalborg Kommune 2020 – 2023 med følgende hovedmængder:
- Ordinær tømning af ca. 52 000 rendestensbrønde i Aalborg Kommune. Opgaven forventes at have et årligt omfang på ca. 35 000 brønde,
- Ekstra tømninger af rendestensbrønde, sandfangs- og pumpebrønde, kuppelriste og aquadræn samt spuling af rørunderføringer. Opgaven forventes at have et årligt omfang på ca. 100 opgaver.
Aalborg Kommune
Aalborg Kommune, by- og landskabsforvaltningen, trafik og veje udbyder entreprisen tømning af rendestensbrønde, Aalborg Kommune 2020 - 2023.
Opgaven udbydes som en tjenesteydelse i offentligt udbud i henhold til ”Udbudsloven, lov nr. 1564 af 15.12.2015” (EU-udbud). Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres på baggrund af tildelingskriteriet ”Laveste pris”.
Udbudsbekendtgørelse er tirsdag den 17.12.2019 afsendt til offentliggørelse i EU-Tidende via udbudsplatformen TrueTender.
Udbudsgrundlaget er ligeledes tilgængeligt på TrueTender, hvor interesserede tilbudsgivere ligeledes skal holde sig orienterede om eventuelle suppleringer/ ændringer til udbudsmaterialet.
Tilbud afgives elektronisk ved upload på TrueTender senest tirsdag den 28.1.2020 kl. 12:00.
Option på 1 års forlængelse.
Option på 1 års forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have den nødvendige økonomiske og finansielle formåen samt besidde den tekniske og faglige kapacitet. Kravene fremgår af udbudsdokumenterne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
4 år.
Elektronisk fakturering er et krav.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen;
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk