Fakta om udbudet
Udbyder
Herlev Kommune
Bekendtgørelse: udbud af vintertjenester
Herlev Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 63640719
Postadresse: Herlev Bygade 90
By: Herlev
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2730
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Thorn Jensen
E-mail: jacob.thorn@herlev.dk
Telefon: +45 44527039
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/112090678.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk/
Del II: Genstand
Bekendtgørelse: udbud af vintertjenester
Herlev Kommune udbyder opgaverne vintertjenester på ca. 80 kilometer offentlig vej i Herlev Kommune, som består af sne- og glatførebekæmpelse samt snerydning.
Udbuddet omfatter 3 delaftaler som til sammen er estimeret til et årligt forbrug på 600 000 DKK., hvoraf det fordeler sig som følgende:
— Delaftale 1: 250 000 DKK,
— Delaftale 2: 220 000 DKK,
— Delaftale 3: 130 000 DKK.
Alle delaftale udbydes som en 3-årig rammeaftale til ikrafttræden 1.11.2019 og med option for ordregiver på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.
Delaftale 1: Hovedveje og større veje
Delaftale 1 omfatter glatførebekæmpelse og kombineret snerydning og glatførebekæmpelse med stor lastbil på hovedveje og større veje.
Tilbudsgiver skal stille en stor lastbil med fører til rådighed til indkaldelse efter behov. Ordregiver stiller materiel til rådighed i form af saltkar og plov, som leverandør skal anvende.
Delaftale 1 vil blive tildelt én leverandør.
Delaftale 2: Mindre veje
Delaftale 2 omfatter glatførebekæmpelse og kombineret snerydning og glatførebekæmpelse med lille lastbil på mindre veje og stier.
Tilbudsgiver skal stille en lille lastbil med fører til rådighed til indkaldelse efter behov. Ordregiver stiller saltkar til rådighed, som leverandør skal anvende.
Delaftale 2 vil blive tildelt én leverandør.
Delaftale 3: Snerydning med traktor
Delaftale 3 omfatter snerydning med traktor på veje og stier.
Ordregiver skal have 10 traktorer til rådighed, som indkaldelse efter behov. Ordregiver stiller ikke materiel til rådighed.
Tilbudsgiver skal byde ind med enten 2, 4, 6, 8 eller 10 traktorer, som tilbudsgiver kan stille til rådighed.
Antallet af leverandører kontrakten vil blive tildelt afhænger af, hvor mange traktorer tilbudsgiverne byder ind med. Ordregiver vil tildele kontrakten til de tilbudsgivere med lavest evalueringssum indtil ordregiver råder over 10 traktorer. Tilbudsgivere skal derfor være opmærksomme på, at tilbudsgiver ikke er sikret at alle traktorer, som tilbudsgiver byder ind med vil blive anvendt. Se nærmere forklaring i udbudsbetingelserneafsnit 7.1.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Hovedveje og større veje
Postadresse: Ole Rømersvej 1A
By: Helsingør
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 3000
Land: Danmark
E-mail: jo@dbi-byg.dk
Telefon: +45 49709844
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: Mindre veje
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3: Snerydning med traktor
Postadresse: Gammel Klausdalsbrovej 569
By: Herlev
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2730
Land: Danmark
Telefon: +45 44946981
Fax: +45 44946982
Postadresse: Ejbyvej 71
By: Skovlunde
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 2740
Land: Danmark
E-mail: christianbruse@gmail.com
Telefon: +45 31490799
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk