Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/122125776.aspx
Udbyder
Vesthimmerlands Kommune
Vindere
Delaftale 1 - Nord
(07.05.2020)
Laursen Group A/S
Karmark Skovvej 3
8860 Ulstrup
Delaftale 3 - Syd
(07.05.2020)
Bjerregrav Entreprenørforretning APS
Hestehøjvej 7
9632 Møldrup
Delaftale 4 - Båd
(07.05.2020)
Sloths Naturpleje ApS
Toftegaardsvej 7
9620 Aalestrup
Delaftale 2 - Midt
(07.05.2020)
Bjerregrav Entreprenørforretning APS
Hestehøjvej 7
9632 Møldrup
Vedligeholdelse af vandløb
Vesthimmerlands Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189471
Postadresse: Vestre Boulevard 7
By: Aars
NUTS-kode: DK05
Postnummer: 9600
Land: Danmark
Kontaktperson: Lene West
E-mail: lwl@vesthimmerland.dk
Telefon: +45 99668305
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/122125776.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
Vedligeholdelse af vandløb
EU-udbud på vedligeholdelse af vandløb i Vesthimmerlands Kommune, herunder grødeskæring. Kontraktperioden er 1.5.2020-30.4.2024 med mulighed for forlængelse i 2 gange 12 måneder. Der er mulighed for at byde på en eller flere af de 4 delaftaler.
Følgende gælder for tildeling af kontrakt: Det er muligt at afgive tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives tilbud på dele af de enkelte delaftaler. Tilbudsgiver kan blive tildelt en, flere eller alle delaftaler (eller slet ingen).
Delaftale 1 - Nord
Nordjylland
Delaftale 1 - vandløb i den nordlige del af kommunen. Løbende meter: 92 406. Anslået kontraktværdi pr. år: 370 000 DKK.
2 gange 12 måneder.
Delaftale 2 - Midt
Nordjylland
Delaftale 2 - vanløb i den midterste del af kommunen. Løbende meter: 103 668. Anslået kontraktværdi pr. år: 370 000 DKK.
2 gange 12 måneder.
Delaftale 3 - Syd
Nordjylland
Delaftale 3 - vandløb i den sydlige del af kommunen. Løbende meter: 87 598. Anslået kontraktværdi pr. år: 430 000 DKK.
2 gange 12 måneder.
Delaftale 4 - Båd
Nordjylland
Delaftale 4: Vandløb hvor der skal anvendes båd. Løbende meter: 115 154. Anslået kontraktværdi pr. år: 430 000 DKK.
2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Samlet omsætning inden for det udbudte område de seneste 3 regnskabsår. Hvis tilbudsgiver har eksisteret som virksomhed i mindre end 3 år, oplyses tilbudsgivers omsætning indenfor det udbudte område i den periode, hvor tilbudsgiver har eksisteret.
Gennemsnitlig omsætning på minimum 500 000 DKK pr. år.
Referencer:
Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 1, 2 og 3: Referencer på grødeskæringsopgaver, hvor der er benyttet mejekurv og håndredskaber i forbindelse med vedligeholdelse af mindst 50 kilometer vandløb pr. år og hvor vandløbene skal have vedligeholdelsesbredder på 30-250 cm.
Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 4: Referencer på grødeskæringsopgaver, hvor der er benyttet båd og håndredskaber i forbindelse med vedligeholdelse af mindst 80 kilometer vandløb pr. år. og vandløbene skal have en vedligeholdelsesbredder på 50-550 cm. Tilbudsgiver skal desuden have en reference, som omfatter ovennævnte minimumskrav, og samtidig indeholder minimum 40 kilometer vedligeholdelse med båd.
Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 4, skal have rådighed over minimum 6 både, som tilbudsgiver kan disponere over til opfyldelse af grødeskæringsopgaverne.
Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 1, 2 eller 3, skal have rådighed over minimum 2 mejekurve, som tilbudsgiver kan disponere over til opfyldelse af grødeskæringsopgaverne.
Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på såvel entreprise 1, 2 som 3, skal have rådighed over minimum 3 mejekurve, som tilbudsgiver kan disponere over til opfyldelse af grødeskæringsopgaverne.
Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 1 og samtidig også afgiver tilbud på entreprise 2, 3 og/eller 4, skal have rådighed over minimum 6 både og 3 mejekurve, som tilbudsgiver kan disponere over til opfyldelse af grødeskæringsopgaverne.
Det er et krav, at klippeaggregatet er monteret i bagenden af båden.
I ESPD skal tilbudsgiver erklære, at være i besiddelse af de krævede referencer mv. Ordregiver vil senere bede om at få tilsende følgende dokumentation over mejekurve og både, der indeholder følgende oplysninger:
— billede af båd/mejekurv,
— alder,
— adresse for fysisk oplagsplads,
— dokumentation for ejerskab eller rådighed over båd/mejekurv.
I ESPD skal tilbudsgiver erklære, at være i besiddelse af de krævede referencer mv. Ordregiver vil senere bede om at få tilsende følgende dokumentation over mejekurve og både, der indeholder følgende oplysninger:
— billede af båd/mejekurv,
— alder,
— adresse for fysisk oplagsplads,
— dokumentation for ejerskab eller rådighed over båd/mejekurv.
Sprog:
Mindst én person skal forstå og tale et forståeligt dansk på hvert arbejdshold.
- Mindst 3 referencer inden for de sidste 3 år,
- Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 4: Rådighed over minimum 6 både,
- Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 1, 2 eller 3: Rådighed over minimum 2 mejekurve,
- Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på såvel entreprise 1, 2 som 3: Rådighed over minimum 3 mejekurve,
- Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entreprise 1 og samtidig også afgiver tilbud på entreprise 2, 3 og/eller 4: Rådighed over minimum 6 både og 3 mejekurve.
Det er et krav, at klippeaggregatet er monteret i bagenden af båden.
Sprog:
Mindst én person skal forstå og tale et forståeligt dansk på hvert arbejdshold.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk