23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 026-058166
Offentliggjort
06.02.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

European Environment Agency

Opdateringer

Annullering
(13.07.2020)

Efter annulleringen af denne udbudsprocedure iværksatte EEA et udbud med forhandling, bekendtgørelse nr. 2020/S 118-285303.

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Following the cancelation of this procurement procedure, the EEA launched a competitive procedure with negotiation, notice no 2020/S 118-285303.

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Efter annulleringen av detta upphandlingsförfarande inledde EEA ett förhandlat förfarande under konkurrens, meddelande nr 2020/S 118-285303.

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Annullering
(13.07.2020)

Levering af ekspertbistand til støtte for EEA's aktiviteter vedrørende cirkulær økonomi og industriel omlægning og forbindelser mellem miljø og sundhed inklusive kemikalier


European Environment Agency

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Forordning (EU, Euratom) nr. 2018/1046

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Det Europæiske Miljøagentur
By: Copenhagen
NUTS-kode: DK011
Land: Danmark
E-mail: procurement@eea.europa.eu

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.eea.europa.eu/about-us/tenders

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cftdisplay.html?cftId=5877
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=5877
I.4) Type ordregivende myndighed
Europæisk institution/agentur eller international organisation
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af ekspertbistand til støtte for EEA's aktiviteter vedrørende cirkulær økonomi og industriel omlægning og forbindelser mellem miljø og sundhed inklusive kemikalier

Sagsnr.: EEA/HSR/20/001
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90713000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

EEA søger at oprette tjenesteydelseskontrakter med tjenesteleverandører på området for cirkulær økonomi, industriel omlægning (parti 1) og forbindelserne mellem miljø og sundhed inklusive kemikalier (parti 2).

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 1 800 000.00 EUR
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cirkulær økonomi og industriel omdannelse

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90710000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
NUTS-kode: 00
Hovedudførelsessted:

Arbejdet skal hovedsageligt udføres i kontrahentens lokaler (eksternt) og i tæt samarbejde og ved regelmæssig kommunikation med EEA's personale.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Som beskrevet i punkt I.3.1) i udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 EUR
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den/De valgte tilbudsgiver(e) vil blive tilbudt 1 eller flere rammeaftale(r) for en periode på 24 måneder, at regne fra datoen for underskriftsafgivelse fra begge kontraherende parter, med mulighed for højst 2 forlængelser for en periode på 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Hensigten med hvert parti er at oprette multiple rammeaftaler med genåbning af konkurrencen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Miljø og sundhed inklusive kemikalier

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90710000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
NUTS-kode: 00
Hovedudførelsessted:

Arbejdet skal hovedsageligt udføres i kontrahentens lokaler (eksternt) og i tæt samarbejde og ved regelmæssig kommunikation med EEA's personale.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Som beskrevet i punkt I.3.2) i udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 800 000.00 EUR
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den/De valgte tilbudsgiver(e) vil blive tilbudt 1 eller flere rammeaftale(r) for en periode på 24 måneder, at regne fra datoen for underskriftsafgivelse fra begge kontraherende parter, med mulighed for højst 2 forlængelser for en periode på 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Hensigten med hvert parti er at oprette multiple rammeaftaler med genåbning af konkurrencen.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Som anført i afsnit II.2.1) i udbudsmaterialet.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 5
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 09/03/2020
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Engelsk, Bulgarsk, Dansk, Tysk, Græsk, Estisk, Finsk, Fransk, Irsk, Kroatisk, Ungarsk, Italiensk, Lettisk, Litauisk, Maltesisk, Nederlandsk, Polsk, Portugisisk, Rumænsk, Slovakisk, Slovensk, Spansk, Svensk, Tjekkisk, Tyrkisk, Norsk, Islandsk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 10/03/2020
Tidspunkt: 10:00
Sted:

EEA's lokaler beliggende Kongens Nytorv 6, 1050 Copenhagen K, DANMARK.

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Tilbudsgivernes repræsentanter (1 pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes informere EEA's indkøbsafdeling i forvejen og senest 6.3.2020 (16.00) CET, pr. e-mail til adressen procurement@eea.europa.eu.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgivere kan downloade udbudsdokumenterne og alle yderligere oplysninger fra »eTendering«-webstedet: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=5877.

Webstedet opdateres regelmæssigt, og det er tilbudsgiverens ansvar at kontrollere, om der sker opdateringer eller ændringer i udbudsperioden.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Retten
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 4303-2100

Internetadresse: http://curia.europa.eu

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Den Europæiske Ombudsmand
Postadresse: 1 Avenue du Président Robert Schuman
By: Strasbourg
Postnummer: 67001
Land: Frankrig
E-mail: eo@ombudsman.europa.eu
Telefon: +33 388172313
Fax: +33 388179062

Internetadresse: http://www.ombudsman.europa.eu

VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Retten
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 4303-2100

Internetadresse: http://curia.europa.eu

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/01/2020

Send til en kollega

0.078