Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/118773037.aspx
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 05-03-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 10-03-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 05-03-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 10-03-2020
Time: 12:00
Græsslåning på vej - og stirabatter i Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Anette Edvardsen
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
Telefon: +45 56921040
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/118773037.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Udbud af græsslåning på vej - og stirabatter i Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune udbyder græsslåning på rabatarealer i Bornholms Regionskommune.
Bornholms Regionskommune
Aftalen omfatter slåning af ca. 850 km veje samt 61 km cykelsti i eget tracé og 80 km i byzone samt rabatter og skråninger. I åbent land kontrakten er på 4 år og 3 måneder og træder i kraft den 1.9.2020 og udløber den 31.12.2024.
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakten i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Ordregiver har en option på at kunne forlænge kontrakten i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udelukkelsesgrundene omfatter:
- Grunde vedr. straffedomme,
- Gunde vedr. betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger,
- Grunde vedr. insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.
- Tilbudsgivers egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
- Tilbudsgivers resultat før skat,
- Tilbudsgivers dækningssum for sin erhvervsansvarsforsikring, der dækker ting- og personskade.
Under øvrige økonomiske og finansielle krav skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
- Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår,
- Tilbudsgiver skal have et positivt resultat før skat i det senest afsluttede regnskabsår,
- Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal have en erhvervsansvarsforsikring, der dækker ting- og personskade med minimum 10 000 000 DKK pr. skadesbegivenhed. Derudover skal tilbudsgiver have tegnet lovpligtig arbejdsskadeforsikring.
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer.
Medarbejdere, som udfærdiger midlertidige afspærringsplaner, har ansvaret for afspærringen eller fører tilsyn med afspærringen skal have bestået vej-EU kurset vejen som arbejdsplads Trin I og II (eller lignende) og have et gyldigt kursusbevis. Dette skal til enhver tid kunne dokumenteres ved at fremvise det udleverede kursusbevis.
Medarbejdere, der i praksis skal udføre græsslåningen samt håndtere afspærringen i marken (opsætning, vedligehold og nedtagning mv.) skal som minimum have gennemført AMU-kurset vejen som arbejdsplads (eller tilsvarende). Dette skal til enhver tid kunne dokumenteres ved at fremvise det udleverede kursusbevis.
Del IV: Procedure
Der kan være store omkostninger forbundet med anskaffelse af materiel til udførelse af opgaverne under rammeaftalen hvorfor der udbydes en rammeaftale som kan løbe over fire år.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk