Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/123288037.aspx
Udbyder
Novafos A/S
Vindere
Delaftale 1 - Område A
(29.06.2020)
Jk Kloakservice A/S
Vandværksvej 14
4440 Mørkøv
Delaftale 1 - Område A
(29.06.2020)
NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Delaftale 3 - Område C
(29.06.2020)
Jk Kloakservice A/S
Vandværksvej 14
4440 Mørkøv
Delaftale 2 - Område B
(29.06.2020)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Delaftale 3 - Område C
(29.06.2020)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Delaftale 2 - Område B
(29.06.2020)
Jk Kloakservice A/S
Vandværksvej 14
4440 Mørkøv
Delaftale 1 - Område A
(29.06.2020)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Delaftale 3 - Område C
(29.06.2020)
NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Delaftale 2 - Område B
(29.06.2020)
NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Udbud af tv- og spuleopgaver
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9
By: Birkerød
NUTS-kode: DK013
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Katja Nordentoft
E-mail: kno@novafos.dk
Telefon: +45 44208106
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/123288037.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Udbud af tv- og spuleopgaver
Udbuddet omfatter planlagte, ad hoc og akutte TV- og spuleopgaver i hele Novafos område.
Der udbydes 3 delaftaler, der dækker hvert sit geografiske område. For hver delaftale ønsker Novafos at indgå aftale med 3 leverandører. Opgaverne indenfor den enkelte delaftale tildeles efter en kaskademodel, hvor den primære leverandør først tildeles opgaven, hvorefter den kan tilbydes til nr. 2 og derefter nr. 3, såfremt den primære leverandør ikke kan løse opgaven.
Tryk her https://permalink.mercell.com/123288037.aspx
Delaftale 1 - Område A
Delaftalen vedrører planlagte, ad hoc og akutte TV- og spuleopgaver for Novafos indenfor området: Allerød, Rudersdal, Hørsholm og Furesø kommuner.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Der henvises til udbudsbetingelserne.
Delaftale 2 - Område B
Delaftalen vedrører planlagte, ad hoc og akutte TV- og spuleopgaver for Novafos indenfor området: Gentofte og Gladsaxe kommuner.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Der henvises til udbudsbetingelser.
Delaftale 3 - Område C
Delaftalen vedrører planlagte, ad hoc og akutte TV- og spuleopgaver for Novafos indenfor området: Ballerup, Egedal og Frederikssund kommuner.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Der henvises til udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § § 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, er udelukket fra at deltage i udbuddet. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundende § § 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138.
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6 finder anvendelse for udbuddet.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
Angivelse af ansøgers egenkapital fra årsregnskaberne for de seneste 3 år.
Mindstekrav: Ansøger skal have haft en positiv egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal afgive oplysning herom i Mercell, ESPDs afsnit: Udvælgelse.
Ovenstående mindstekrav dokumenteres ved fremsendelse af årsregnskaber for de seneste 3 år.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
1) Ansøger skal fremsende maskinliste hvoraf det fremgår hvilke maskiner tilbudsgiver råder over;
2) Referenceliste over ansøgers 5 mest relevante referencer indenfor TV- og spuleopgaver. Referencerne må ikke være mere end 3 år gamle;
3) Beskrivelse af de foranstaltninger ansøger har truffet til sikring af kvalitet (KS-system og arbejdsmiljø) samt ansøgers tiltag indenfor miljøsikring.
Mindstekrav: Ansøger skal have etableret et KS-system, som lever op til standardsystemer, men ikke nødvendigvis et certificeret system.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i Mercell, ESPDs afsnit: Udvælgelse.
1) Mindstekrav: Ansøger skal som minimum råde over følgende maskiner:
— Kombivogn, 2-akslet, minimum 1 stk,
— Kombivogn, 3-4 aksel, minimum 2 stk,
— Genbrugsvogn. Minimum 2 stk,
— Industrispuler (min. 1 000 bar),
— Satelitspuler,
— Vogn med TV-inspektionsudstyr, minimum 3. stk,
— Sonde,
— Fræser og cutter,
— Rodskæring,
— Afspærringsballoner i dimensioner op til ø 1 250 mm,
— Udstyr til overpumpning op til 80 liter pr. sekund.
Maskinlisten udgør dokumentation og skal kunne dokumenteres yderligere ved stikprøve-kontrol.
2) Mindstekrav: Ansøger skal gennem de 5 referencer dokumentere at have erfaring med at udføre alle de opgavetyper, der er indeholdt i arbejdsbeskrivelsen.
Referencerne udgør dokumentation for mindstekravet, og kan dokumenteres yderligere ved stikprøvekontrol;
3) Som dokumentation for tilbudsgivers kvalitetssikringssystem skal fremsendes er certifikat, en kvalitetshåndbog eller en beskrivelse af systemet. Dokumentation for kvalitetssikringssystemet skal fremsendes med tilbuddet og kan uploades separat.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der forventes en ny annoncering, forud for udløb af de udbudte aftaler, i 2024.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk