Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=263760&B=KOEGE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=263760&B=KOEGE
Udbyder
Køge Kommune
Vindere
Valgt firma
(28.08.2020)
HedeDanmark A/S
Viborg
Opdateringer
Yderligere oplysninger
I lyset af regeringens udmelding og situationen omkring Covid-19/Corona bliver fristerne i forbindelse med vores udbud forlænget.
Både tilbudsgivere og ordregivere befinder sig i en situation med ændret og sikkert nedsat arbejdsevne, og forudsætningerne for en effektiv konkurrenceudsættelse sikres bedst gennem en forlængelse.
Processen fortsætter blot over en længere periode.
Vandløbsvedligeholdelse i Køge Kommune
Køge Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189374
Postadresse: Torvet 1
By: Køge
NUTS-kode: DK021
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Benn Gade
E-mail: benn.gade@koege.dk
Telefon: +45 56676945
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
Udbud vedr. vandløbsvedligeholdelse i Køge Kommune
Udbuddet vedr. størstedelen af vandløbene i Køge Kommune. Opgaven omfatter vandløbsvedligeholdelse af en længde på 65 km åbent vandløb 2 gange årligt. Vandløbene skal grødeskæres 2 gange i sæsonen og hovedparten skal kantskæres under 2. grødeskæring. Dertil kommer 5 km rørlagte vandløbsstrækninger med 60 inspektionsbrønde, som skal tilses. 23 sandfang skal tilses. Desuden er der ekstraarbejder associeret med vandløbsvedligeholdelsen.
Den vindende tilbudsgiver er den hvis tilbud vurderes som det økonomisk mest fordelagtige tilbud, på grundlag af tildelingskriteriet bedste forhold mellem pris og kvalitet. Vægtningen er fastsat til 50% pris og 50% kvalitet. Nærmere herom i udbudsbetingelserne.
Udbuddet vedr. størstedelen af vandløbene i Køge Kommune. Opgaven omfatter vandløbsvedligeholdelse af en længde på 65 km åbent vandløb 2 gange årligt. Vandløbene skal grødeskæres 2 gange i sæsonen og hovedparten skal kantskæres under 2. grødeskæring. Dertil kommer 5 km rørlagte vandløbsstrækninger med 60 inspektionsbrønde, som skal tilses. 23 sandfang skal tilses. Desuden er der ekstraarbejder associeret med vandløbsvedligeholdelsen.
Kontrakten indeholder option for kommunen på forlængelse i op til yderligere 3 x 12 måneder.
Ekstraarbejder med tømning af sandfang, beskæring af buske og træer, reparation af ødelagte rørlagte strækninger eller åbning af rør, oprensning af kontrolopmålte strækninger m.v.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætningskrav.
Tilbudsgiver skal have en omsætning hver af de seneste 3 år svarende det dobbelte af kontraktværdien (1 000 000 DKK årligt gange 6 år gange 2 = 12 000 000 DKK).
Reference.
Tilbudsgiver skal fremlægge en reference på en lignende opgave, der er varetaget indenfor de seneste 3 år. Referencen skal indeholde: Kontaktoplysninger, ydelsens karakter og omfang.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være mulighed for at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk